דיסקונט לחנן מור: יש עילה לפירעון מיידי של החובות על סך 315 מיליון שקל

אחרי בקשות לכינוס נכסים ונפילת עסקאות, קיבלה חנן מור הודעה מבנק דיסקונט לפיה מתקיימת עילה להעמדה לפירעון מיידי של חובותיה. ההודעה אינה מתייחסת לחובות בגין פרויקט שדה דב, המגיעים לכ-412 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
חנן מור (אייל טואג, שאטרסטוק)חנן מור (אייל טואג, שאטרסטוק)

חנן מור קיבלה הודעה מבנק דיסקונט שלפיה מתקיימת עילה להעמדה לפירעון מיידי של חובותיה לבנק. כך עולה מהודעת החברה לבורסה היום (ג'). זאת לאחר הצעדים שהחל לאומי בשבוע שעבר לכינוס נכסים של חברות-בנות של חנן מור המחזיקות בקרקעות ברמת גן ובחיפה. 

על פי הדיווח, חובות החברה והחברות בנות של החברה לבנק דיסקונט מסתכמים בסך של כ-315 מיליון שקל המהווים כ-7.7% מהיקף סך הנכסים במאזן. ערבויות חוק מכר וערבויות אחרות שהועמדו על ידי בנק דיסקונט עומדות על 992 מיליון שקל. מכתב דיסקונט אינו מתייחס לחובות החברה כלפי בנק דיסקונט בגין פרויקט שדה דב, שמסתכמים לסך של כ-412 מיליון  שקל. למיטב ידיעת החברה, נכון למועד דיווח זה לא העמיד בנק דיסקונט לפירעון מיידי את החובות כאמור.

מדיסקונט נמסר כי "מדובר במכתב שמירת זכויות סטנדרטי שהבנק שולח כרגיל כאשר צד ג׳ נוקט בהליכים נגד לווה של הבנק". 

דיסקונט עומד בראש הקונסורציום שהעמיד לחנן מור את האשראי בסך של 1.3 מיליארד שקל לרכישת מגרש ענק בשדה דב בתל אביב בתמורה ל-1.5 מיליארד שקל, באוגוסט 2021. 

הודעה זו מגיעה לאחר נפילת עסקאות מהותיות לחנן מור בשבוע האחרון, מכירת הקניון בחריש לשופרסל נדל"ן לאחר שהתנאים לא קוימו וכישלון מכירת הקרקע לעמרם אברהם ברמת גן.  


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:כינוס נכסיםחנן מורדיסקונטחובות
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...