פועל בנייה נעצר במרכז תל אביב לאחר שהסיר תמונות חטופים ונעדרים

הפועל, בשנות ה-20 בחייו, תועד כשהוא תולש את התמונות מקיר מבנה ברחוב דיזנגוף בעיר. המשטרה: "מדובר בערבי ישראלי, תושב טייבה שעובד באתר בנייה באזור. קיבלנו דיווח לגבי האירוע, שבעקבותיו עצרנו אותו ופתחנו בחקירה"

שיתוף הכתבה
הצעיר הערבי מסיר בת"א את השלטים עם תמונות החטופים והנעדרים (באדיבות חדשות 13) הצעיר הערבי מסיר בת"א את השלטים עם תמונות החטופים והנעדרים (באדיבות חדשות 13)

שוטרי משטרת תחנת לב תל אביב עצרו לפני זמן קצר (יום ב') צעיר ערבי מטייבה בשנות ה-20 לחייו החשוד כי תלש תמונות של ישראלים חטופים ונעדרים ממבנה ברחוב דיזנגוף בעיר. המקרה דווח לראשונה על ידי "חדשות 13".

 

פועל בניין נעצר לאחר שתועד מסיר מודעות חטופים ברח' דיזינגוף שבתל אביב

לכל העדכונים - https://t.co/gRWa5BTvb4@SenyorElipic.twitter.com/vCOua5QQJY

— חדשות 13 (@newsisrael13) October 30, 2023">

 

על פי הדיווח הראשוני, הצעיר עובד באחד מאתרי הבנייה באזור. ממשטרת מחוז תל אביב נמסר בתגובה כי "מדובר בערבי ישראלי, תושב טייבה שעובד באתר בנייה באזור. קיבלנו דיווח לגבי האירוע, שבעקבותיו עצרנו אותו ופתחנו בחקירה. כרגע לא ניתן למסור פרטים נוספים".

מאז החלה מלחמת "חרבות ברזל", החלו פעילים למען שחרור החטופים בישראל ופעילים פרו ישראלים ברחבי העולם לתלות את תמונותיהם של 230 החטופים במרחב הציבורי - על קירות, גדרות, לוחות מודעות וכדומה. במדינות המערב נפוצו בשבועות האחרונים צילומי מקרים רבים שבהם אנשים, בדרך כלל פעילים פרו-פלסטיניים, צולמו כשהם תולשים תמונות של חטופים. בחלק מהמקרים המצלמים התעמתו איתם. בישראל, נכון להיום, המקרים הללו אינם נפוצים.

התקרית מתרחשת בעיצומו של דיון ציבורי ומשפטי בשאלה האם יש לאפשר לאתרי הבנייה להמשיך לפעול גם בתקופת המלחמה, על רקע חששות של רבים מתושבי הערים שבהן רוב האוכלוסיה יהודית מפני פתיחת האתרים. יש לציין כי במרבית הערים שבו אתרי הבנייה לפעילות תחת הגבלות שונות, על בסיס כח אדם זר או ישראלי, אשר בחלקו הגדול משתייך לחברה הערבית. 

עם זאת במספר ערים גדולות באזור המרכז עומדות הערים בסירובן לפתוח את אתרי הבנייה, ובשבוע שעבר אף הגישה התאחדות הקבלנים עתירה בנושא נגד רמת גן, גבעתיים ובת-ים. אתמול הגישו 3 הערים את תגובתן, בה טענו כי "אתר בנייה מהווה גם בשגרה מקור לחוסר ביטחון חשש וחרדה. אלא שהימים אינם ימי שגרה והציבור כולו מצוי במצוקה לאור הזוועות הבלתי אנושיות להן העם כולו היה עד. הפגיעה בתחושת הביטחון והחרדות – ברורות מן הנסיבות".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:פועלי בנייןמשטרת ישראלתל אביב-יפוחרבות ברזל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...