דיסקונט יעניק לתושבי העוטף פטור אוטומטי של חצי שנה ממשכנתה

לאחר שפועלים ומזרחי כבר הכריזו על הקלות, הודיעו בדיסקונט כי לקוחות הבנק שגרים עד 7 ק"מ מגבול עזה יהיו פטורים ממשכנתה בין נובמבר 23' לאפריל 24'. בנוסף, לתושבי העוטף עד 30 ק"מ מהגבול תוארך הדחייה במשכנתה לשישה חודשים

שיתוף הכתבה
בנק דיסקונט בתל אביב (שאטרסטוק) בנק דיסקונט בתל אביב (שאטרסטוק)

בנק דיסקונט הודיע אתמול (ד') על הטבות שיעניק כדי לסייע לנפגעים מהמלחמה, כולל פטור אוטומטי של שישה חודשים מתשלומי המשכנתה לתושבי עוטף עזה. בכך מצטרף דיסקונט לפועלים ולמזרחי שכבר הודיעו על הקלות לתושבי העוטף, ולמי שנפגעו בזמן מלחמת חרבות ברזל.  

במסגרת הצעדים עליהם הודיע דיסקונט, לקוחות הבנק תושבי העוטף המתגוררים במרחק של עד 7 ק"מ מהגבול, יהיו פטורים באופן מלא (ללא דחייה) במשך שישה חודשים מתשלומי המשכנתה לבנק. הפטור המלא מתייחס לששת החודשים הקרובים, נובמבר 23'-אפריל 24' והוא ייכנס לתוקף באופן אוטומטי וללא צורך בפנייה לבנק.

כמו כן דיסקונט מודיע כי יאריך את תקופת מתווה הסיוע של בנק ישראל שאותו פרסם לפני כשבוע, שלפיו תינתן דחייה של שלושה חודשים במשכנתה ובאשראי לתושבי העוטף עד 30 ק"מ מהרצועה ולנפגעים מהלחימה. המתווה יוארך מתקופה של שלושה חודשים, לתקופה של שישה חודשים וזאת ללקוחות דיסקונט מאוכלוסיות המעגל הראשון, כהגדרה לעיל. 

בנוסף עם פרוץ המלחמה, העמיד דיסקונט לרשות משקי הבית והעסקים הקטנים שורה של הטבות בניהול חשבון הבנק, בין היתר באמצעות הגדלת מסגרות האשראי למשקי בית ועסקים קטנים והעמדת הלוואות ללא ריבית, לתקופה של עד 24 תשלומים. כמו כן, הוקם מוקד טלפוני למתן שירות וסיוע ייעודי (*9658).

בנוסף, הקים הבנק את 'קרן אור' – קרן סיוע ייעודית בסך התחלתי של 50 מיליון ש"ח עבור ילדים ובני נוער שנפגעו בקו העימות במהלך המלחמה. הקרן תפעל בשיתוף עמותת 'הזנק לעתיד', במטרה לספק מענה מקיף, רחב וארוך טווח עבור צרכיהם של הילדים ובני הנוער, לטובת ריפוי הגוף והנפש.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:משכנתהבנק דיסקונטעוטף עזהדיסקונטחרבות ברזל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...