מזרחי טפחות יפטור מהחזר המשכנתה הקרוב את תושבי העוטף

לדברי הבנק, מדובר בהקלה הנוגעת לאלפי משפחות, כך שיוכלו להפנות את אלפי השקלים שייחסכו מהם, לצרכים ושימושים אחרים של משק הבית. בנק הפועלים כבר הודיע על שלושה חודשים דחיית תשלומים בהלוואות ללא ריבית לתושבי העוטף ולמגויסים

שיתוף הכתבה
משה לארי, מנכ"ל בנק מזרחי טפחות (אבשלום ששוני) משה לארי, מנכ"ל בנק מזרחי טפחות (אבשלום ששוני)

בנק מזרחי טפחות יפטור מהחזר המשכנתה הקרוב את כל בעלי המשכנתאות מהעיר שדרות ומכל יישובי העוטף. לדברי הבנק, מדובר בהקלה הנוגעת לאלפי משפחות, כך שיוכלו להפנות את אלפי השקלים שייחסכו מהם, לצרכים ושימושים אחרים של משק הבית. 

בנוסף החליט השבוע מזרחי טפחות להעמיד תקציב כולל של עשרות מיליוני שקלים למימון מגוון פעולות תמיכה בתושבי העוטף בכלל, ובתושבי שדרות וכפר עזה בפרט. היום הודיע הבנק שיאמץ את שני הישובים, ויירתם לסייע לתושביהם בטווח המיידי, הבינוני והארוך, בדגש על הנושאים שהמדינה לא מעורבת בהם.

סוכם, כי צוותי עבודה של הבנק יחברו לגורמים הרלוונטיים בשדרות ובכפר עזה, ימפו יחד את הצרכים הדחופים ויעבירו מיידית את הכספים למימונם. במקביל, תיבנה תוכנית משותפת שתיתן מענה בנושאים שהטיפול בהם יחל בטווחי זמן ארוכים יותר, ובכלל זה לטובת פעולות השיקום והחזרת החיים למסלולם.

בכך מצטרף מזרחי טפחות לבנק הפועלים שהודיע על שלושה חודשים דחיית תשלומים בהלוואות ללא ריבית לתושבי העוטף ולמגוסים. במתווה שפרסם אתמול בנק ישראל יידחו תשלומי המשכנתאות והלוואות לתושבי העוטף, למגויסים ולמקורבים של ההרוגים והנעדרים בשלושה חודשים ללא ריבית. 

מנכ"ל הבנק משה לארי אמר היום שלנוכח המציאות הלא-פשוטה, ההתגייסות של הציבור בכלל והסקטור העסקי בפרט מחויבת המציאות. "אנחנו נעשה כל שנוכל, בכסף ובמאמץ, על מנת שהתרומה שלנו תהווה נדבך משמעותי במערך הסיוע לתושבי העוטף בכלל והעיר שדרות וכפר עזה בפרט".


 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:משכנתהמזרחי טפחותחרבות ברזל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...