מגדל של 36 קומות, ליד תחנת המשטרה ההיסטורית ברמת גן: המטרו טאוור קיבל טופס אכלוס

בניית המגדל שכולל 200 דירות נמשכה 3.5 שנים והוא הוקם במתכונת קבוצת רכישה שארגנה מינהל מגורים, ודניה סיבוס ביצעה את הבנייה. למרות שהמגדל מרובע, הוא נראה מבחוץ כעגול בשל המעטפת המקיפה אותו

שיתוף הכתבה
הדמיה של המטרו טאוור ברמת גן (CityBee אדריכלים) הדמיה של המטרו טאוור ברמת גן (CityBee אדריכלים)

המטרו טאוור, שנבנה במתחם תחנת המשטרה ההיסטורית ברחוב ז'בוטינסקי ברמת גן, קיבל השבוע טופס אכלוס מעיריית רמת גן.  בניית הפרויקט נמשכה כ-3.5 שנים. מגדל המגורים שתוכנן על ידי משרד citybee אדריכלים, מתנשא לגובה 36 קומות ובהן 200 דירות.

למרות שהמגדל מרובע, הוא נראה מבחוץ כמגדל עגול, בשל המעטפת המקיפה אותו. במפלס פני הרחוב יש כיכר עירונית בשטח של 1.3 דונם, שטח מסחר של 400 מ"ר, וכן חניון תת קרקעי בן 5 קומות הכולל 224 חניות. שטח המתחם כולו הוא כ-12 דונם. 

המטרו טאוור, או בשמו הקודם, מגדל האחדות, ממוקם בפינת הרחובות ז'בוטינסקי ויוסף הגלילי ברמת גן, דרומית למתחם העסקים של בני ברק, ועל ציר הרכבת הקלה (הקו האדום). המגדל נבנה לצד פרויקט שימור של תחנת משטרה בריטית מתקופת המנדט, בסגנון "טיגארט", על שם קצין המשטרה הבריטי בזמנו שהגה את התכנון, צ'רלס טיגארט.  מדובר בשרשרת מצדיות ומצודות משטרה שהוקמו בארץ ישראל, רבות מהן באזור הצפון.

הפרויקט הוקם במתכונת קבוצת רכישה , שארגנה מינהל מגורים. דניה סיבוס ביצעה את הבנייה ואפרתי מדפיס את הפיקוח. אדריכל השימור, אמנון בר-אור, הופקד על המבנה לשימור, ואת המתחם כולו תכנן כאמור משרד Citybee אדריכלים

אדריכל ערן שקד, מייסד ומנכ"ל משרד citybee אדריכלים, אמר כי "קבלת טופס אכלוס לפרויקט בסדר גודל כזה ובמיקום כזה בלב העיר רמת גן תמיד מרגשת, בעת הזו התחלה חדשה עבור המשפחות והדיירים מפיחה תקווה ומרגשת אפילו יותר. מייחל לבשורות טובות למשפחות החטופים והנעדרים ולכל עם ישראל".

 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קבוצת רכישהדניה סיבוסרמת גן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...