מלון למפונים ואתרי בנייה לאימון כלבי עוקץ: ענף הנדל"ן ממשיך להירתם

ישראקרפ-גרנד פותחת בירושלים מלון למפוני הדרום, מיינדספייס פותחת את סניפיה לארגונים ומתנדבים, וארגון הקבלנים מגבש אתרי בנייה לאימון כלבי יחידת הסיוע עוקץ

שיתוף הכתבה
המלון בירושלים שנפתח למפונים ((ישראקפ-גרנד) המלון בירושלים שנפתח למפונים ((ישראקפ-גרנד)

ענף הנדל"ן ממשיך בסיוע למען תושבי הדרום, חיילי צה"ל וכוחות הביטחון, בכמה יוזמות.  

לעוד עדכונים בנושא מלחמת חרבות ברזל 

חברת הנדל"ן ישראקפ-גרנד פותחת את כל מלון 'AMALON' במרכז העיר ירושלים, לאירוח ללא עלות למען מפוני הדרום. מטבח המלון הוקצה גם הוא לייצור ארוחות לטובת המפונים ולכוחות הבטחון. עובדי החברה בצוותים מתוגברים מפנים ומכשירים את המרחבים המוגנים בפרויקטים של החברה, ובבניינים המצויים בהליך של התחדשות עירונית עם החברה. במקביל גייסו בעלי החברה תרומות ממקסיקו ומארה"ב לטובת רכישת ציוד חיוני לחיילי צה"ל.

מיינדספייס פותחת את סניפיה ליוזמות, לארגונים ולמתנדבים אשר מתאחדים ומתאגדים לסייע לחיילים, למשפחות, לתושבי הדרום, לנפגעים ולקרוביהם. בין אם מדובר בהקמת נקודות איסוף לתרומות מזון וציוד, בהתכנסות עם מתנדבים נוספים, בחמ"ל או בכל פעילות אחרת.

במיינדספייס גם מזמינים את כל מי שזקוקים למקום עבודה או מפגש בטוח לבוא ולהתארח בכל אחד מהסניפים. לכל מי שמעוניין, צרו קשר: Info@mindspace.me

ארגון הקבלנים בנגב פועל אל מול גורמי הביטחון להקצאת אתרי בנייה עבור תרגול ואימון היחידות השונות. כך למשל העביר הארגון רשימה של אתרי בנייה לטובת אימונים של יחידת עוקץ - יחידת הכלבנים של צה"ל. כמו כן, פועל הארגון להעברת בטונדות וציוד נוסף עבור מתחם אימונים ייעודי של פיקוד העורף.

עד כה אלפי חבילות מזון וציוד שנתרמו על ידי ארגון הקבלנים בנגב הועברו ליחידת המסתערבים, לגדוד גבעתי הפועל בשטח ניר עוז, ליחידות הצבא במשמר הנגב וליחידה נוספת בבסיס נבטים.

הארגון מבקש כי אם יש יחידות נוספות שזקוקות לציוד בסיסי, או חבילות מזון, צרו קשר ונעשה ככל שניתן על מנת לסייע. לפרטים ויצירת קשר: 08-6105157. 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מיינדספייסצה"לארגון הקבלנים בנגבחרבות ברזל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...