בשל המצב הביטחוני: רמ"י דוחה את מועדי התשלום ומועדי סגירת המכרזים 

מנהל הרשות ינקי קוינט הודיע היום על דחיית מועדי התשלום הקבועים בשוברים שהונפקו וכן על דחיית סגירת מכרזי המקרקעין עד 25.10. לקוח המחזיק שובר בתשלום מ-8.10 עד 30.10 תשלומו יידחה עד 30.10.

שיתוף הכתבה
מנכ"ל רמ"י, ינקי קוינט (יוסי אלטרמן וגיל מגלד)מנכ"ל רמ"י, ינקי קוינט (יוסי אלטרמן וגיל מגלד)

רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) מודיעה על  דחיית מועדי תשלום וסגירת מכרזים. לפי לשון הודעה, נוכח המלחמה שעמה מתמודדת מדינת ישראל בימים אלו, החליטה רמ"י לדחות את מועדי התשלום הקבועים בשוברים שהונפקו וכן לדחות את סגירת מכרזי המקרקעין וזאת בהתאם למפורט להלן:

"לקוח המחזיק בידו שובר לתשלום שהונפק על ידי הרשות ואשר התשלום האחרון הנקוב בו הוא בין התאריכים 08.10.2023 ועד 29.10.2023, יוכל לשלם את הסכום הנקוב בשובר - ללא צורך בקבלת שובר עם תאריך מעודכן - עד ולא יאוחר מיום 30.10.2023, זאת ללא תוספת הצמדה וריבית, ומבלי שדחיית התשלום כשלעצמה תיחשב איחור או הפרה של תנאי העסקה /או תנאי המכרז.

מובהר בזאת כי מקום בו התשלום הינו תנאי לביצוע פעולה או הנפקת הסכם, לא יינתן השירות ולא יונפק הסכם עד להשלמת ביצוע התשלום המלא והכל בהתאם לתנאי ההתקשרות או העסקה. כמו כן מועד סגירת כלל מכרזי המקרקעין יידחו, בשלב זה, ליום 25.10.2023".

בנוסף בעסקאות להקצאת קרקע במכרז ובפטור ממכרז יחולו בנוסף ההוראות הבאות: "עם דחיית מועדי תשלום הקבועים בתנאי העסקה עבור רכיב הקרקע והוצאות הפיתוח, יידחו ליום 30.10.2023 גם מועדי ביצוע ההתחייבויות על פי תנאי העסקה המהווים תנאי לחתימת הסכם פיתוח או חכירה על ידי הרשות, דהיינו  המצאת ערבויות חתימה על הסכם תשתיות, חתימה על הסכם בנייה והמצאת הסכם חתום לרשות. 

"דחיית מועדי תשלום הוצאות הפיתוח ושאר מועדי ביצוע ההתחייבות על פי תנאי העסקה המהווים תנאי לחתימת הסכם פיתוח או חכירה   על ידי הרשות, כאמור, תחול גם במקרה שבו הוצאות הפיתוח ושאר ההתחייבויות כאמור לא משולמות או לא מנוהלות מול הרשות (אלא משרד הבינוי והשיכון או גורם מפתח אחר). סעיף זה לא יחול על תשלומי אגרות והיטלים על פי דין אשר בעניינם יחולו הוראות הדין.

"דחיה זאת אינה מהווה אישור לדחיית מועדים או מתן אורכה לביצוע חיובים אחרים המעוגנים בהסכמים.

מומלץ לבצע פעולות באמצעות היישום רמ"י שלי באזור האישי. באמצעות היישום ניתן לבצע פעולות רבות ומגוונות ובכלל זה, קבלת אישור זכויות, מתן התחייבות לרישום משכנתא וסילוקה, העברת זכויות ועוד. לתמיכה טכנית לכניסה וביצוע פעולות באיזור האישי, ניתן לפנות למוקד הטלפוני שמספרו *5575 או 03-9533333. יש לעקוב אחרי עדכונים נוספים באתר הרשות.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מכרזיםקרקעותרמ"י
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...