אושרה להפקדה תוכנית של הכשרת היישוב למגדל עם 184 דירות בקריית היובל בירושלים

במסגרת הפרויקט במתחם בורוכוב בשכונת קריית היובל, שמקודם בשותפות עם חברת "בליליוס", ייהרסו 3 בניינים עם 44 יח"ד וייבנה מבנה בן 26 קומות  

שיתוף הכתבה
הדמיית פרויקט בורוכוב בירושלים (משרד יגאל לוי עשו) הדמיית פרויקט בורוכוב בירושלים (משרד יגאל לוי עשו)

הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה ירושלים הודיעה היום (ה') כי אישרה להפקדה תוכנית להתחדשות עירונית במתחם בורוכוב בעיר. את הפרויקט מקדמת חברת " הכשרת היישוב " בשותפות עם חברת "בליליוס". 

במסגרת הפרויקט ייהרסו 3 בניינים הממוקמים ברחוב בורוכוב בעיר, ובהם 44 יחידות דיור ו-8 יחידות מסחר, ובמקומם ייבנה מגדל בן כ-26 קומות ובניין בן 10 קומות, בהם 184 יח"ד, שטחי מסחר ומבני ציבור. פרויקט בורוכוב הוא הפרויקט הראשון מבין 10 המתחמים שמקדמת הכשרת הישוב להתחדשות עירונית בירושלים. 

הפרויקט ממוקם בשכונת קריית היובל, בין רחוב בורוכוב לרחוב מזרחי, מצפון לקניון מלחה, ומעט דרומה מהר הרצל. החברות שמובילות את הפרויקט השיגו את הסכמתם של 75% מקרב בעלי הזכויות במתחם. החלטת הוועדה המחוזית להפקיד את הפרויקט להתנגדויות הותנתה במספר תנאים שצריכים להתקיים בתוך 7 חודשים מיום שנמסרה למגיש התוכנית ההודעה. 

מנכ"ל הכשרת הישוב התחדשות עירונית , אלכס מריאש, אמר היום כי "זהו צעד רב משמעות והבעת אמון מצד הוועדה המחוזית ירושלים, התורמים לקידום הפרויקט ברחוב בורוכוב. הפרויקט הממוקם בשכונת קריית יובל המתחדשת וצפוי לשפר משמעותית את נראות השכונה ואת איכות חיי התושבים בה, כמו גם לשיפור המרחב הציבורי. הפרויקט ממוקם בסמיכות לצירי תנועה מרכזיים, לרכבת הקלה ולמוסדות תרבות וחינוך. ירושלים נמצאת בתנופת בנייה יוצאת דופן בהובלת העירייה ואנו שמחים לקחת חלק מתהליך חידוש העיר ושידרוג חיי התושבים". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתקריית היובלהכשרת היישוב התחדשות עירוניתירושלים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...