חנן מור קיבלה היתר בנייה ל-419 דירות במבואות הדרומיים של חיפה

מדובר באישור לביצוע עבודות דיפון וחפירה בשני מגרשים מתוך ארבעה המתוכננים בפרויקט, בשכונה החדשה נאות פרס שלמרגלות הר הכרמל. 250 מהדירות מיועדות למחיר למשתכן

שיתוף הכתבה
חנן מור על רקע המבואות הדרומיים של חיפה (אייל טואג, שאטרסטוק)חנן מור על רקע המבואות הדרומיים של חיפה (אייל טואג, שאטרסטוק)

 

ועדת המשנה המקומית לתכנון ובנייה של עיריית חיפה אישרה ביום חמישי האחרון לחברת הבת של חנן מור, קחם חברה להשקעות, ביצוע עבודות דיפון, חפירה וביסוס לשני מגרשים לבניית 419 דירות בנאות פרס א' חיפה (המבואות הדרומיים של חיפה א'),בהן 249 דירות למחיר למשתכן. כך עולה מהודעת חנן מור היום (א') לבורסה. האישור כפוף להשלמת הליך הרישוי, מילוי תנאים ואישור תחילת עבודות.

מדובר בחלק מפרויקט לארבעה מגרשים שעליהם מתוכננות 839 יחידות דיור, מתוכן 249 יחידות דיור במחיר למשתכן. על המגרשים הנותרים בנאות פרס ב' (המבואות הדרומיים ב') דיווחה חנן מור בינואר השנה, כי רמ"י ( רשות מקרקעי ישראל ) ועיריית חיפה החליטו לקדם רישוי לקראת מתן היתרים.

נציין כי ב-2022 חלו עיכובים של רמ"י ועיריית חיפה בנוגע ל-2,500 דירות במבואות הדרומיים א', בהם גם המגרשים של חנן מור. עוד פועלות בשטח התוכנית שרבט ושבירו. בשנה עברה זכו גם סלע בינוי, קבוצת איסתא, וקבוצת בראל במכרז לבניית כ-900 יח"ד בשכונה

לפני חודש אושרו היתרים ל-1,000 יחידות דיור בנאות פרס ב' מתוך 6,000 מתוכננות. נאות פרס היא שכונה חדשה בין אצטדיון סמי עופר, קניון עזריאלי חיפה ולמרגלות הר הכרמל. התוכנית, שאושרה ב-2018, קבעה כי השכונה החדשה תיבנה בשלבים, כאשר שלב א' יכלול הקמה של 1,200 דירות בלבד, ובשלב ב' יוקמו יתר הדירות לסך של למעלה מ-6,000 יחידות דיור.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:חנן מורחיפהנאות פרסקחם
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...