אב-גד קיבלה היתר בנייה לתמ"א במסגרתה ייבנו 64 דירות בלב רעננה

במסגרת התוכנית בשכונת קריית ויצמן, ייהרסו שני מבנים עם 21 יח"ד וייבנו 3 מבנים עם 7 קומות כל אחד. היקף ההכנסות הצפוי עומד על כ-120 מיליון שקל, וסך ההוצאות על כ-95 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
מנכ"ל אב-גד ראם רצון (מתוך אתר החברה)מנכ"ל אב-גד ראם רצון (מתוך אתר החברה)

 

אב-גד קיבלה אתמול היתר בנייה לתמ"א 38 בשכונת קריית וייצמן בלב רעננה להריסת שני מבנים בני 21 יחידות דיור, ולהקמת 3 מבנים חדשים עם 7 קומות כל אחד מעל הקרקע ועוד שתי קומות חניה תת קרקעיות, ובסך הכל 64 יח"ד. כך דיווחה החברה היום (ה')  לבורסה. מתוך הדירות החדשות, 43 דירות יילכו ליזם.

בהתאם להערכות החברה ולדוח האפס,  היקף ההכנסות הצפוי הוא 120.7 מיליון שקל, וסך ההוצאות 95.64 מיליון שקל. כל הסכומים לפני מע"מ. הערכות אלו מבוססות על ההנחה כי הפרויקט יכלול כ-4,181 מ"ר למכירה ומחירי המכירה הממוצעים למ"ר פלדלת יהיו כ-34 אלף שקל למ"ר. נכון להיום נחתמו 7 חוזי מכר ויש 6 חוזי מכר שמצויים במשא ומתן.

הפרויקט תוכנן על ידי משרד האדריכלים זית-לב אדריכלים (ZTLV). התכנון הוא ל-2-3 דירות מקסימום בקומה. כל הדירות כוללות מרפסות שמש גדולות במיוחד, מחסן פרטי וחנייה בחניון תת-קרקעי. לפי אתר מדלן , שכונת קריית וויצמן הייתה שיאנית התמ"א בישראל ב-2019. 

תוכנית זו מצטרפת לתוכניות אחרות של אב-גד בשרון, בהן בניית 192 דירות בהוד השרון בפינוי בינוי ומחצית מפרויקט של 120 דירות בנתניה. 

 

 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:תמ"א 38אב-גדרעננה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...