פרשקובסקי רוכשת זכויות מגרש במתחם האלף לבניין בן 76 יח"ד לפי שווי של 91 מיליון שקל

פרסום ראשון: פרשקובסקי רוכשת משותפות שפורקה זכויות מגרש במתחם בראשון לציון המיועד לבניין בן 20 קומות. לאחר ביצוע העסקה, פרשקובסקי תהיה הבעלים של רוב המגרש ונתונה בעסקאות קומבינציה עם יתר הבעלים, ובסופו של ההליך תהיה לה שליטה מלאה

שיתוף הכתבה
עו"ד רן ברא"ז (לוי טילר | נרדיה | הר צבי | ברא"ז ושות') עו"ד רן ברא"ז (לוי טילר | נרדיה | הר צבי | ברא"ז ושות')

פרשקובסקי צפויה לרכוש זכויות מגרש במתחם האלף בראשון לציון בשווי 91.2 מיליון שקל. עו"ד רן ברא"ז, כונס הנכסים של שותפות שפורקה בשנה שעברה במגרש 1072 במתחם האלף, הגיש בתחילת השבוע לשופט בית משפט השלום בראשון לציון, רפי ארניה, בקשה בשם בעלי הזכויות לאשר את המכר חברת  פרשקובסקי  לפי שווי 91.2 מיליון שקל לרכוש את המגרש המיועד לבניין בן 20 קומות ו-76 יחידות דיור. 

בהתאם לחוות דעת השמאי שלומי מערבי אשר נערכה עבור כונס הנכסים, נאמד שווי השוק של זכויות הבעלים במקרקעין בסך של 90 מיליון שקל. השמאי העריך את שווי המקרקעין במכירה באילוץ במימוש מהיר בסך של 72 מיליון שקל. בעת הצעת הרכש פרשקובסקי הייתה חלק מבעלי הקרקע, כך שלאחר ביצוע העסקה, פרשקובסקי תהיה הבעלים של רוב המגרש ונתונה בעסקאות קומבינציה עם יתר הבעלים, ובסופו של ההליך תהיה לה שליטה מלאה על המגרש. הדיון צפוי בקרוב.

כמפורט בבקשה לאישור המכר שהגיש כונס הנכסים לבית המשפט, לאחר פירסום מכרז שערך הכונס באמצעי התקשורת והסתיים באוגוסט 23,  ולאחר ש-12 קבוצות רכשו את חוברת המכרז, עלה בידי הכונס לקבל 3 הצעות לרכישת הזכויות במקרקעין, כדלקמן: חברת פרשקובסקי השקעות ובניין הציעה לרכוש את הזכויות במקרקעין בסכום המשקף למקרקעין בשלמותם סך של 91.2 מיליון שקל. חברת בנימין זיגדון יזמות נדל"ן ובנייה בע"מ הציעה לרכוש את הזכויות במקרקעין בסך של 50 מיליון שקל, בצירוף מע"מ;. חברת ע.ל.ת עבודות עפר בע"מ הציעה לרכוש את הזכויות במקרקעין בסך של 16.264 מיליון שקל, בצירוף מע"מ.

לפיכך הצעתה של חברת פרשקובסקי לרכישת המקרקעין לפי שווי של 91.2 מיליון שקל עולה על שווי המקרקעין אשר נאמד כאמור על ידי השמאי בסך של 90 מיליון שקל בלבד. כמו כן, הצעת פרשקובסקי עולה באופן משמעותי על שווי המקרקעין למכירה באילוץ, כאשר הסכום המוצע גבוה בלמעלה מ-25% משווי המקרקעין למכירה באילוץ כפי שנאמד על ידי השמאי (91.2 מיליון שקל לעומת 72 מיליון שקל).

לדברי כונס הנכסים עו"ד רן ברא"ז: "בשים לב לתוצאה המוצלחת של המכרז, המשקפת מחיר של 1.2 מיליון שקל לקרקע ליח"ד ותואמת להערכת השמאי המצויה בידי כונס הנכסים, עתר כונס הנכסים לבית המשפט בבקשה לאשר את ההתקשרות עם פרשקובסקי ".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:פרשקובסקימתחם האלףראשון לציוןמכרז
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...