דוניץ-אלעד ואפריקה ישראל השיגו את הרוב לפרויקט בחיפה שיכלול 760 דירות

החברות השיגו את החתימות הדרושות במתחם האחרון מתוך 3 במסגרת הפרויקט בשכונת קריית אליעזר, בו ייהרסו 48 דירות וייבנו 9 מבנים ו-950 מ"ר למסחר. בשלב הראשון ייבנו 225 דירות ב-3 מבנים בני 8-22 קומות

שיתוף הכתבה
רונן יפו ורונית אשד על רקע הדמיית פרויקט רוטשילד בחיפה (סיוון פרג', ענבל מרמרי, גורדון אדריכלים בע"מ) רונן יפו ורונית אשד על רקע הדמיית פרויקט רוטשילד בחיפה (סיוון פרג', ענבל מרמרי, גורדון אדריכלים בע"מ)

קבוצות דוניץ-אלעד ואפריקה ישראל הודיעו היום (ג') כי השיגו את מספר החתימות הדרוש במתחם האחרון מתוך 3 שבבעלותם, בפרויקט ההתחדשות העירונית ב"מתחם רוטשילד" בחיפה. הפרויקט כולו יכלול את הקמתם של 9 מבנים ו-760 יח"ד, כשכל אחת מהקבוצות, מחזיקה 50% בפרויקט.

הפרויקט ממוקם בשכונת קריית אליעזר, בסמיכות לשכונת בת גלים ובקרבת נמל חיפה, חוף הים והעיר התחתית. שלב A כולל את הריסתם של 2 בניינים ברחוב המעפילים 9 ו-11 וברחוב רוטשילד 22 ו-24, בהם 48 דירות סה"כ. במקומם ייבנו 225 יח"ד חדשות ב-3 מבנים בני 8-22 קומות. המתחם מתפרס על שטח של 4.5 דונם שבו ייבנו בנוסף גם כ-950 מ"ר שטחי מסחר ותעסוקה וכ-130 מ"ר שטחים ציבוריים.

עם הגעה לרוב נדרש במתחם זה, יש לחברות רוב נדרש בכל 3 המתחמים והתוכנית כולה מקודמת לתכנון מפורט של עיצוב ובינוי והיתרי בנייה בהמשכם. הפרויקט כולו מורכב כאמור מ-3 מתחמים עצמאיים בהם קיימים כיום 7 מבני מגורים הכוללים 168 יח"ד, שבמקומם ייבנו 9 מבנים ו-760 יח"ד. בנוסף לכך יפותחו שטחי ציבור רחבים, שטחי משרדים ומסחר בקומות התחתונות. 

מנכ"ל דוניץ-אלעד, רונן יפו, אמר כי "אנו נרגשים על צירופו של מתחם A בפרויקט ההתחדשות העירונית המשמעותי שבשכונת קריית אליעזר בחיפה. אנו מודים לבעלי הדירות על האמון והבחירה בקבוצות דוניץ-אלעד ואפריקה התחדשות עירונית , לפיתוח האזור, ומאמינים כי המתחמים החדשים יביאו לקידום משמעותי של השכונה כולה".

מנכ"לית אפריקה התחדשות עירונית , רונית אשד לוי, אמרה כי "אבן דרך זו מהווה שלב משמעותי נוסף בתנופת ההתחדשות העירונית שאנו מקדמים ברחבי המדינה ובפרט בחיפה. אנו מעריכים את הבחירה של בעלי הדירות בנו ובשותפנו לדרך". 

הפרויקט תוכנן על ידי משרד האדריכלים גורדון אדריכלים בע"מ. את קבוצת דוניץ-אלעד ואפריקה ישראל מייצגת המחלקה המשפטית באפריקה ישראל לצד משרד בן ארי, פיש, סבן ושות' ואת הדיירים מייצג משרד עו"ד פרימס, שילה, גבעון, מאיר ומשרד עו"ד אטיאס, גראור, וישניצקי, ענבר, חכים ושות'.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתאפריקה ישראלחיפהדוניץ אלעד
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...