מינוי חדש באורון: גל קסטל יכהן כמשנה למנכ"ל אורון נדל"ן  

גל קסטל (52) שעובד 12 שנים בחברה וכיהן בעבר כסמנכ"ל השיווק וכסמנכ"ל התחדשות עירונית, יהיה אחראי בין היתר על הפיתוח העסקי וקידום תב"ע. בנוסף, יצחק סער ימונה לסמנכ"ל שיווק ולקוחות של החברה

שיתוף הכתבה
גל קסטל (אילן בשור)גל קסטל (אילן בשור)

חברת אורון נדל"ן, מקבוצת אורון אחזקות והשקעות, מודיעה על שני מינויים בכירים בסגל המקצועי של החברה. המינוי הראשון הוא של גל קסטל למנכ"ל. הוא בן 52, נשוי ואב לשלושה ילדים מרחובות, עובד זה 12 שנים בחברה. בעבר כיהן כסמנכ"ל השיווק של החברה ובתפקידו האחרון שימש סמנכ"ל התחדשות עירונית בחברה.

במסגרת תפקידו קידם עשרות פרויקטים עם אלפי יחידות דיור ברחבי המדינה. כעת מונה קסטל למשנה למנכ"ל של אורון נדל"ן ויהיה אחראי על הפיתוח העסקי, קידום תב"ע וההתחדשות העירונית של החברה. 

המינוי השני הוא של  יצחק סער לסמנכ"ל שיווק ולקוחות של החברה. סער בן 46 נשוי ואב לשלושה ילדים מתל מונד, הצטרף לאחרונה לאורון נדל"ן עם ניסיון עשיר בתחום השיווק בחברת קוקה קולה ישראל, גינדי החזקות וקניוני עזריאלי. בקבוצת אורון יכהן סער בתפקיד סמנכ"ל שיווק ולקוחות של החברה. ויהיה אחראי על השיווק, המכירות, שירות הלקוחות של החברה וכן השיווק של כלל קבוצת אורון.  

לדברי מריו קופל, מנכ"ל חברת אורון נדל"ן: "אורון נדל"ן מצויה בעיצומה של תקופת צמיחה, ופעילות נרחבת לבניית אלפי יחידות דיור בשנים הקרובות, ואני מברך את גל ואת יצחק על המינויים בתפקידי מפתח בחברה בעיצומה של תקופה אינטנסיבית, מרתקת ומאתגרת זו. יחד, נכונה לנו דרך של הצלחות רבות ועשייה מקצועית משותפת למען הצלחתה של החברה". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:גל קסטלאורוןאורון נדל"ןיצחק סער
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...