אנשי העיר מקבוצת רוטשטיין גייסה 90 מיליון שקל באג"ח

החברה השלימה בהצלחה את השלב המוסדי של הנפקה ראשונה של אגרות חוב בבורסה בתל אביב, במסגרתה הציעה למשקיעים אג"חים הנושאות ריבית שקלית, עם משך חיים ממוצע של כשנתיים. איגרות החוב ייפרעו במהלך 2024-2026

שיתוף הכתבה
רון חן, מנכ"ל אנשי העיר (טל גבעוני)רון חן, מנכ"ל אנשי העיר (טל גבעוני)

חברת הנדל"ן אנשי העיר מקבוצת רוטשטיין, המתמחה בתחום ההתחדשות העירונית בעיר תל אביב, מגייסת 90 מיליון שקל באג"ח. החברה השלימה בהצלחה את השלב המוסדי של הנפקת איגרות חוב ראשונה בבורסה בתל אביב. במסגרת השלב המוסדי של הנפקת החברה, המנוהלת על ידי רון חן, זכתה החברה לביקושים גבוהים של כ-148 מיליון שקל, מתוכם בחרה לגייס בשלב זה סכום של כ-90 מיליון שקל. 

הלהיט החדש של חברות הנדל"ן: "גל גיוסי אג"ח מצד חברות נדל"ן מציף את שוק ההון" 

במסגרת ההנפקה, הציעה החברה למשקיעים איגרות חוב הנושאות ריבית שקלית, עם משך חיים ממוצע של כשנתיים. איגרות החוב ייפרעו במהלך השנים 2024-2026, ויהיו מגובות בשעבוד ראשון על עודפי החברה בכמה פרויקטים שיוזמת החברה בתל אביב (ברחובות רמז, מוזיר, עמוס, ז'בוטינסקי, בצלאל, דוד המלך, צייטלין ופנקס) המונים יחד 220 יח"ד, מתוכן 102 יח"ד לשיווק, עם היקף עודפים צפוי בסך של כ-120 מיליון שקל. את ההנפקה הובילו ברק קפיטל חיתום.

חברת הנדל"ן אנשי העיר פועלת בעיקר בתחומה המוניציפלי של העיר תל אביב יפו זה כ-15 שנים. חברת רוטשטיין הציבורית מחזיקה ב-56.86% ממניות החברה, ואילו המנכ"ל רון חן ושותפיו, ערן חפץ ורועי דור, מחזיקים ב-43.14% ממניות החברה. 

נכון להיום, החברה מקדמת 51 פרויקטים, מתוכם 12 בשלבי ביצוע ושיווק. סך פרויקטי החברה הם בהיקף של 3,757 יח"ד, מתוכן 2,155 יח"ד לשיווק. סך ההכנסות של החברה מצבר הפרויקטים שלה המצויים בשלבי תכנון, ביצוע ושיווק, מוערך על ידיה בכ-4 מיליארד שקל והרווח הגולמי הצפוי בגינם נאמד כ-835 מיליון שקל. החברה סיימה את שנת 2022 עם הכנסות בסך של כ-208 מיליון שקל, עם רווח גולמי בסך של כ-39 מיליון שקל ועם רווח נקי של כ-13 מיליון שקל.

רון חן, מנכ"ל ובעלים של חברת אנשי העיר : "אנו מודים לציבור המשקיעים אשר הביע אמון בחברה ובחזונה העסקי. הנסיון הרב וההיכרות המעמיקה של החברה עם העיר תל אביב ושוק הנדל"ן שלה, מאפשרים לנו למקסם את הערך בכל אחד מהפרויקטים שאנו מקימים, וזאת לצד היותנו חלק מהשחקנים המובילים את התחדשות העיר. הגיוס הנוכחי יאפשר לנו להאיץ את יישומה של האסטרטגיה העסקית שלנו, ויתמוך בקפיצת המדרגה שהחברה ביצעה בשנתיים האחרונות בהיקפי פעילותה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתאנשי העיראנשי העיר מקבוצת רוטשטייןאג"ח
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...