חדשות הנדל"ן: מינויים אצל ענת בירן, פז כלכלה מתרחבת ומליסרון משיקה לאונג' בפ"ת

מליסרון משיקה את מתחם עופר לאונג' בפארק ההייטק עופר בהשקעה של 3 מלש"ח, חברת פז כלכלה רוכשת את חברת בר-דב המתמחה באנרגיה,

שיתוף הכתבה
מימין - אפרת לרנר, ענת בירן, טל אור, אינה טל (משרד ענת בירן)מימין - אפרת לרנר, ענת בירן, טל אור, אינה טל (משרד ענת בירן)

מינויים חדשים במשרד ענת בירן עורכי דין

מינויים חדשים במשרד עוה"ד ענת בירן עורכי דין המתמחה בתכנון ובניה: עו"ד אפרת לרנר מונתה לשותפה בכירה במשרד, ועו"ד אינה טל מונתה לשותפה.

עו"ד לרנר הינה בעלת ניסיון רב בליווי משפטי ובייצוג בכל תחומי התכנון והבנייה, המשפט המנהלי, ודיני המכרזים. היא עוסקת בליווי לקוחות המשרד בהליכי תכנון ורישוי, היטלי השבחה , עררים, תביעות פיצויים, התנגדויות ועוד. היא מרכזת את הטיפול בהליכים משמעותיים הנמצאים על סדר היום הציבורי, כמו למשל תוכנית השימור של ת"א, היטלי השבחה ברובעים 3 ו-4 בת"א ועוד.

מימין - אפרת לרנר, ענת בירן, טל אור, אינה טל (יח''צ)מימין - אפרת לרנר, ענת בירן , טל אור, אינה טל (יח''צ)

עו"ד טל הינה בעלת ניסיון של כעשור בתחום התכנון והבנייה והמשפט המנהלי. היא מלווה ומרכזת מגוון רחב של תיקים בתחום התכנון והבנייה, ובכלל זה - ליווי הליכים משפטיים ותכנוניים, ליווי היתרים ותוכניות בניין עיר, ייצוג בהליכי התנגדויות לתוכניות, הליכי שימושים חורגים, טיפול בתביעות פיצויי ירידת ערך, היטל השבחה ועוד.

חברת פז כלכלה והנדסה מתרחבת לתחום האנרגיה

חברת פז כלכלה והנדסה מתרחבת לתחום פעילות חדש ורוכשת את חברת בר-דב הנדסה וניהול המתמחה באסטרטגיה, מדיניות וייעוץ בתחום החשמל והאנרגיה. ד"ר אהרון בר דב וצוות החברה הצטרפו למשרדי פז כלכלה והנדסה.

(דניאלה פז ארז ואהרון בר דב (פז כלכלה והנדסה(דניאלה פז ארז ואהרון בר דב ( פז כלכלה והנדסה

בתוך כך, הודיעה החברה על מינויו של שבתאי יוקלה לסמנכ"ל הנדסה ובמסגרת תפקידו ירכז ויפתח את תחום האנרגיה בחברה, שפעילה במגוון תחומים, בהם ייעוץ וליווי בפרויקטי ייצור חשמל ואנרגיה, אנרגיות מתחדשות, התייעלות אנרגטית, פרויקטי קו-גנרציה וייצור קונבנציונאלי, תחבורה חשמלית ותשתיות.החברה פועלת במתכונת ייחודית של שילוב בין הנדסה וניהול פרויקטלי מולטי -דיספלנרי: ייעוץ, ניהול פרויקטים, ניהול תהליכים סטטוטוריים ורגולציה, ניהול מכרזים והתקשרויות, ניהול תחומים מקצועיים מגוונים, ליווי יזמים בכל שלבי הפרויקט; גיבוש הפרויקט, תכנון, הקמה והפעלה.

מליסרון משיקה את מתחם עופר לאונג' בפארק ההייטק בפתח תקווה

חברת מליסרון , בשליטתה של ליאורה עופר ובניהולו של אופיר שריד, משיקה את מתחם עופר לאונג' בפארק ההייטק והעסקים עופר פתח תקווה. המתחם הוקם בשיתוף עם חברת מיינדספייס המתמחה בחללי עבודה אקסקלוסיביים, אשר תפעיל ותנהל את המתחם. עופר לאונג' משתרע על שטח של כ-700 מ"ר והוקם בהשקעה כוללת של כ-3 מיליון שקל.

עופר לאונג' בפתח תקווה (דניאל צאירי)עופר לאונג' בפתח תקווה (דניאל צאירי)

עופר לאונג' ישרת את עובדי פארק עופר פתח תקווה המשתרע על פני 150 אלף מ"ר, וישמש כמתחם חללי עבודה, אירועים ופעילויות חברתיות ועסקיות. המתחם כולל חללים לאירועי חברה ואירועים עסקיים, הרצאות וכנסים. עוד ישמש כמתחם לפעילויות משתנות וקבועות, לרבות חוגי יוגה ופילאטיס, ארוחות שף מתחלף, עמדת מניקור-פדיקור, שירותי חייט, שוק איכרים קבוע אחת לשבוע ועוד. הפעילות במתחם עופר לאונג' תנוהל באפליקציה ייעודית והמתחם יפעל בכל ימי העבודה לאורך השבוע.

פארק ההייטק עופר בפתח תקווה כולל שטחי משרדים בהיקף של כ-150,000 מ"ר בשמונה בניינים. הפארק ממוקם בצומת הרחובות שלמה שמלצר והפסגות בקריית אריה, בסמוך לצירי תנועה ראשיים ובמרחק של 500 מטרים מתחנת הרכבת הקלה וכקילומטר מתחנת רכבת ישראל.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מליסרוןפז כלכלה והנדסהחדשות הנדל"ןפתח תקווהענת בירן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...