מגדל בן 40 קומות ועוד 65 אלף מ"ר לתעסוקה ומסחר: עיריית ראשל"צ דנה בהגדלת מתחם ב.ס.ר

הוועדה המקומית בראשון לציון דנה בתכנון מתחם ב.ס.ר סמוך לתחנת משה דיין במערב העיר, בתוכנית שהגיש היזם אמן סלע מצליח ומתפרסת על 12 אלף דונם. התוכנית מגדילה את שטחי התעסוקה מ-9,625 מ"ר כיום ל-76,633 מ"ר

שיתוף הכתבה
ראש עיריית ראשון לציון רז קינסטליך (רועי טפר)ראש עיריית ראשון לציון רז קינסטליך (רועי טפר)

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה של עיריית ראשון לציון דנה היום (ג') בתכנון מתחם תעסוקה ומסחר במתחם ב.ס.ר במערב העיר. המתחם ממוקם באזור התעשייה המערבי של העיר ברחוב אלטלנה, צפונית לרחוב משה דיין, 200 מטרים מתחנת הרכבת משה דיין, ובסמוך לתחנות הקו החום והקו הירוק המתוכננים. התוכנית מייעדת הקמת בניין בן 40 קומות ומגדילה את שטחי התעסוקה מעשרת אלפים מ"ר כיום לכ-75,000 מ"ר. 

התוכנית, שהגיש היזם אמן סלע מצליח, מתפרסת על כ-12 אלף דונם ומהווה תוכנית למתחם תעסוקה משולב עם מסחר כהמשך לשלב א', הנבנה בצד המזרחי של המתחם. על פי התוכנית הנוכחית יתווספו למתחם ייעודים ומלבד ייעודי תעשייה, מסחר והייטק, יהיו בו גם מתקני כושר, בריכות מלונאות, מוסדות ציבור, רפואה, כיתות לימוד ותרבות ועוד.

כיום בחלק המזרחי במתחם בניין בן 25 קומות שכבר נבנה על פי התוכנית המאושרת ושטח ריק המיועד למגדל בן 40 קומות במסגרת התוכנית החדשה. התוכנית מגדילה את שטחי התעסוקה מ-9,625 מ"ר כיום ל-76,633 מ"ר, שטחי המסחר והמשרדים יירדו  מ-9,626 מ"ר בתוכנית המאושרת, ל-4,720 מסחר בלבד ללא משרדים וכן תוספת למבנים ומוסדות ציבור של 2,650 מ"ר.

כמו יגדלו שטחי השירות מעל הקרקע מ-9,626 מ"ר ל-21,630 מ"ר, בעיקר לתעסוקה. התוכנית משנה את מספר הקומות המקסימלי מ-25 ל-40 ומתחת לקומת הכניסה מ-3 ל-7 וכן מגדילה את שטחי השירות התת-הקרקעיים מ-30,684 מ"ר לכ-46 אלף מ"ר בתוספת 200 מ"ר שטח קרקעי.

הוועדה המקומית צפויה להמליץ לוועדה המחוזית להפקיד את התוכנית בהתאם לתיקונים טכניים.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עיריית ראשון לציוןראשון לציוןמסחר ותעסוקהאמן סלע
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...