260 מיליון שקל: ביג מרכזי קניות השלימה את רכישת קניון בת ים

החברה מימשה את אופציית הרכישה של הקניון כולו כתשעה חודשים לאחר שרכשה 50% מהנכס מידי קבוצת אשטרום • העסקה כוללת זכויות להקמת 130 יחידות דיור

שיתוף הכתבה
260 מיליון שקל: ביג מרכזי קניות השלימה את רכישת קניון בת ים260 מיליון שקל: ביג מרכזי קניות השלימה את רכישת קניון בת ים

חברת ביג מרכזי קניות בע"מ, המפעילה ומנהלת יותר מ-20 קניונים ומרכזי קניות בישראל, הודיעה לאחרונה לרשות לניירות ערך כי השלימה בסוף השבוע שעבר (ה') את רכישתו של קניון בת ים מידי קבוצת אשטרום . שווי העסקה הכולל הוא כ-260 מיליון שקל. 

לפני כתשעה חודשים, בסוף חודש יוני 2018, הודיעה החברה כי רכשה באמצעות חברת קניונים בישראל בע"מ 50% מהקניון מידי קבוצת אשטרום , תמורת כ-163 מיליון שקל. רכישה זו כללה שטח של כ-7,500 מ"ר, וכן חניון צמוד הכולל כ-280 מקומות חניה. בזמן החתימה על ההסכם, כך לדברי הרוכשת, הקניון היה מאוכלס בכ-60%. עסקה זו הושלמה בחודש יוני 2018.

במסגרת רכישה זו ניתנה לחברה האפשרות לרכוש, בתוך תשעה חודשים, את יתר זכויותיה של קבוצת אשטרום בנכס, הכוללות זכויות בייעוד משרדים בשטח עיקרי של 5,000 מ"ר, וזכויות בייעוד מגורים המתירות הקמת 130 יחידות דיור בשטח עיקרי של 12,500 מ"ר. העסקה כוללת, כמובן, גם את יתרת שטחי המסחר בקניון, בשטח שך 1,200 מ"ר. שווי העסקה הזו: 76 מיליון שקל, בתוספת דמי היתר בסך של כ-21 מיליון שקל. 

כאמור, החברה מימשה את האופציה, וכעת היא מחזיקה בבעלות מלאה על קניון בת ים.

ביג מרכזי קניות מחזיקה ב-22 קניונים ובמרכזי קניות בישראל, מקריית שמונה שבצפון ועד אילת שבדרום, המתפרסים על פני שטח כולל של 310 אלף מ"ר. חמישה מרכזים נוספים נמצאים בימים אלו בשלבי פיתוח. לצד אלו, היא מחזיקה ומנהלת 58 פרויקטים ברחבי העולם – ביניהם כמעט 30 בארה"ב ועוד שלושה בסרביה.

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרשות לניירות ערךאשטרוםביג מרכזי קניותקניון בת ים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...