פינוי בינוי בגבול תלפיות-בקעה: חברת אסדן תבנה 230 יח"ד במגדל של 30 קומות

הוועדה המקומית ירושלים המליצה על הפקדת התוכנית ברחובות בית לחם ודרך חברון, במסגרתו צפויות להיהרס 64 דירות ויוקמו שני מגדלים, שגשר יחבר ביניהם

שיתוף הכתבה
הדמיה של פרויקט ההתחדשות בדרך בית לחם ודרך חברון בירושלים (יגאל לוי אדריכלים ומתכנני ערים) הדמיה של פרויקט ההתחדשות בדרך בית לחם ודרך חברון בירושלים (יגאל לוי אדריכלים ומתכנני ערים)

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה בירושלים המליצה בשבוע שעבר על הפקדת תוכנית לביצוע פינוי-בינוי ברחובות דרך בית לחם 87-89 ודרך חברון 108-110 בבירה, באזור הנמצא במפגש בין השכונות תלפיות ובקעה, על תוואי הרכבת הקלה (הקו הכחול). את הפרויקט יוזמת ומקדמת חברת אסדן ישראל.

במסגרת הפרויקט, המתפרש על פני כ-3.5 דונם, צפויות להיהרס 64 דירות ישנות הנמצאות בשני מבנים בני 4 קומות (אחד מהם בניין רכבת ישן), ובמקומן ייבנו  230 יחידות דיור חדשות בשני מגדלים מגורים: האחד בן 30 קומות והשני בן 16 קומות. גשר יחבר בין שני המגדלים החדשים וינגיש את הגג הירוק המתוכנן לקום על גג המגדל השני לכלל הדיירים. נוסף על כך יכלול הפרויקט כ-400 מ"ר שטחי ציבור בקומת הכניסה, שטחי מסחר, בית כנסת, לובי מגורים, מועדון דיירים וחניון תת- קרקעי.

הפרויקט תוכנן על ידי משרד יגאל לוי אדריכלים ומתכנני ערים ומלווה בידי עו"ד הדיירים איתמר פנץ שותף במשרד סלומון ליפשיץ ושות '. חברת אסדן ישראל היא מחברות יזמות הנדל"ן הבולטות בתחום מגורי היוקרה בישראל. החברה יוזמת ומשווקת אלפי יחידות דיור בפרויקטים ברחבי הארץ בהיקף של מיליארדי שקלים.

זבולון רוטנברג, סמנכ"ל פיתוח עסקי של חברת אסדן ישראל, אמר כי "מדובר בפרויקט מרגש אשר יתחבר אל בקעה ההיסטורית, כחלק אינטגרלי של השכונה הקסומה תוך ניצול מרבי של שטחי ציבור, כיווני השמש ופריסת הנוף, לטובת הדיירים. מרגש לראות את הפרויקט מתקרב בצעדי הענק לביצוע בשטח".

חיים בוטון, נציג הדיירים, אמר כי "אנו שמחים ביחד עם חברת אסדן להיות שותפים מלאים בבניית ירושלים עיר בירתנו. אין ספק שתהליך פינוי-בינוי על קו הרק״ל הינו הכרחי לקידום העיר ירושלים בראיה לעשרות שנים הבאות והחזרת הדורות הצעירים לירושלים".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:ירושליםאסדןהוועדה המקומית ירושליםתלפיותפינוי בינוי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...