1.5 מיליון ש' לכל דייר: אקו סיטי ובנייני העיר הלבנה זכו בפרויקט בדובנוב 18

שתי החברות זכו במכרז הדיירים בפרויקט, במסגרתו ייהרס הבניין בן 44 הדירות וייבנה בניין עם 80 דירות, בגודל 180-300 מ"ר. על פי ההערכות, היקף ההכנסות בפרויקט יעמוד על מעל לחצי מיליארד שקל. מנכ"ל אקו סיטי: "זה הר המידוריאמה של כל היזמים בתל אביב"

שיתוף הכתבה
אילי בר ועומר גוטהולץ על רקע הדמיה של הפרויקט ברחוב דובנוב (מרכז הנדל"ן, תמי בר שי, IT STUDIO) אילי בר ועומר גוטהולץ על רקע הדמיה של הפרויקט ברחוב דובנוב (מרכז הנדל"ן, תמי בר שי, IT STUDIO)

החברות אקו סיטי ובנייני העיר הלבנה הודיעו היום (א') כי זכו במכרז הדיירים להקמת פרויקט דובנוב 18 במרכז תל אביב. במסגרת הפרויקט, ייהרס הבניין הקיים ובו 44 דירות, ובמקומו ייבנה בניין חדש ובו 80 דירות. גודל כל דירה בבניין צפוי לנוע בין 180 ל-300 מ"ר. על פי ההערכות, היקף ההכנסות בפרויקט יעמוד על מעל לחצי מיליארד שקל.

בעלי הדירות בפרויקט צפויים לקבל דירות גדולות פי 1.5 משטחן הנוכחי, וכן תקציב של 1.5 מיליון שקל עבור שדרוג המפרט הטכני של הדירות, עבודות נגרות וכדומה. התמורה יוצאת הדופן מתאפשרת מאחר והבניין ממוקם במגרש בשטח גדול במיוחד, בן 5 דונם, המאפשר תוספת בנייה משמעותית ורמת רווחיות גבוהה ליזמים.

הבניין החדש צפוי להיבנות לגובה של 8 קומות, מהן 6 קומות מלאות ושתי קומות בנסיגה, הכוללות מרפסות ומרפסת גג. עוד כולל הפרויקט חללים משותפים שימוקמו בקומת הקרקע אל מול גינה פנימית בשטח של כ-580 מ"ר וחניון.

הזכייה בפרויקט דובנוב 18 מצטרפת לזכייה של אקו סיטי ובנייני העיר הלבנה בפרויקט משותף של השתיים במאנה-כצנלסון לפני כחודשיים, שלו מאפיינים דומים, הן בהיקף והן במיקום הגיאוגרפי בקרבה לדובנוב 18.

הדמיה של הפרויקט ברחוב דובנוב (IT STUDIO) הדמיה של הפרויקט ברחוב דובנוב (IT STUDIO)

סמנכ"ל ההתחדשות העירונית בבנייני העיר הלבנה, עומר גוטהולץ, אמר היום כי "לחברות בנייני העיר הלבנה ואקו סיטי יש עבר עשיר שנים מאחוריהן. שמנו לעצמן כיעד אסטרטגי לחדש ולפתח את שכונת גינת דובנוב ואנחנו מתרגשים מהתהליך".

שותף ומנכ"ל משותף באקו סיטי, אילי בר, אמר כי "לשמחתנו הפעילות המשותפת של החברות במתחם דובנוב הצליחה ליצור עבור בעלי הדירות בפרויקטים בהם זכינו ערך מוסף משמעותי. מדובר במתחם יוצא דופן במרכז תל אביב שמחייב התייחסות ייחודית בהיבטי הייזום, התכנון והביצוע. זה הר המידוריאמה של כל היזמים בתל אביב".

את הדיירים ייצגו עו"ד זיו גרומן ואסף שפי ממשרד עורכי הדין גרומן, ואת היזמים ייצג אורן ארדמן ממשרד שטיינמץ, הרינג, גורמן. את הפרויקט תיכנן וליווה האדריכל גידי בר אוריין.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אקו סיטיבנייני העיר הלבנהתל אביבדובנוב
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...