חדשות הנדל"ן: גרופית ובונה טל בונות בנחלת יצחק, אלמוג משווקת באשקלון, מרכז מורשת בבני ברק

חברות גרופית ובונה טל יבנו בנחלת יצחק בניין בוטיק פינתי בן 9 קומות בפרויקט התחדשות. החברה הממשלתית לתיירות תקים מרכז מורשת בלב בני ברק, בו יוצג הקשר בין היהדות החרדית לקום המדינה. אלמוג החלה בשיווק פרויקט חדש בשכונת עיר היין באשקלון

שיתוף הכתבה
הדמיה של הפרויקט בנחלת יצחק בתל אביב (אוהד וסרמן) הדמיה של הפרויקט בנחלת יצחק בתל אביב (אוהד וסרמן)

היתר לפרויקט התחדשות עירונית חדש בנחלת יצחק

פרויקט התחדשות עירונית חדש קיבל היתר ויצא לשיווק בנחלת יצחק בתל אביב. הפרויקט, של חברות גרופית ובונה טל, ברחוב זימן יוסף, יכלול בניין בוטיק פינתי בן 9 קומות ו-18 דירות בלבד, שתי דירות בכל קומה הפונות לחזית הרחוב, וכן מרתף חניה בן 3 קומות תת קרקעיות עם חניה רגילה לכל דירה. הבנייה תתחיל בעוד ארבעה חודשים והאכלוס צפוי להיות תוך 36 חודשים מההריסה.

 כל הדירות בפרויקט יהיו בנות 4 חדרים, וכן דירת גן ופנטהאוז, גם הם בני ארבעה חדרים.  הפרויקט בתכנון משרד קון וסרמן אדריכלים, מתאפיין בעיצוב אדריכלי מודרני, כאשר כל הדירות פונות כאמור לחזית אחד משני הרחובות – זימן יוסף או נהלל. התמורות לבעלים כוללות בניין מודרני עם מעלית וחניה קונבנציונלית, עליית קומה לבעלי הדירות הקיימים והגדלת שטח הדירה הקיימת בכ-5 מ"ר. שיווקו של הפרויקט החל בימים אלה, ודירת ארבעה חדרים בקומה השנייה מוצעת במחיר של 3.9 מיליון שקל.

קבוצת אלמוג משיקה פרויקט חדש: RED אשקלון

קבוצת אלמוג הודיעה על תחילת השיווק בפרויקט חדש בשכונת עיר היין באשקלון. פרויקט RED אשקלון אשר עתיד לכלול 90 דירות בארבעה בניינים בני 7 קומות,  מחציתן מיועדות לזוכי פרויקט "מחיר מופחת" והאחרות מיועדות לשיווק בשוק החופשי.

 הדמיה של פרויקט אלמוג RED באשקלון (3D) הדמיה של פרויקט אלמוג RED באשקלון (3D)

הפרויקט צפוי לכלול תמהיל מגוון - דירות 3, 4, ו-5 חדרים, דירות גן, ופנטהאוזים. לכל דירה מוצמדים מחסן וחניה. הפיתוח הסביבתי תוכנן בזיקה לפארק הגדול של השכונה בשילוב צמחייה ים תיכונית.

מחיר דירה בפרויקט הינו החל מ-1.9 מיליון שקל לדירת גן 3 חדרים בשטח של כ-78 מ"ר עם גינה בשטח של כ-61 מ"ר. בתקופת המכירה המוקדמת תציע החברה תנאי מימון מיוחדים לרוכשים הראשונים, כאשר מי שתשווק את הפרויקט היא חברת אינהאוס ניהול ושיווק נדל"ן.

בעלות 8 מיליון שקל: יוקם מרכז מורשת חדשני בלב בני ברק 

במימון משרד התיירות ובשיתוף עיריית בני ברק, החברה הממשלתית לתיירות תקים מרכז מורשת חדשני בלב העיר בני ברק בגודל של כ-300 מ״ר. מדובר בפרויקט הכולל תכנון, שיקום ופיתוח המבנה הקיים בעלות של שמונה מיליוני שקלים.   

שכונת מאה שערים בסוכות. למצולם אין קשר לכתבה (שאטרסטוק)שכונת מאה שערים בסוכות. למצולם אין קשר לכתבה (שאטרסטוק)

מרכז המורשת, שנמצא בשלבי תכנון מתקדמים, ירושת באמצעים טכנולוגיים מגוונים שיעניקו חוויה ייחודית שתשלב סיפורי מורשת והיסטוריה באופן שמונגש ומותאם לתיירים בקשת גילים רחבה. במרכז יוצג הקשר בין היהדות החרדית לקום המדינה, תוך שיחזור מספר מוקדים משמעותיים בביתו של החזון איש לרבות חדר הלימוד שלו, בית המדרש ומקווה הטהרה. 

עידן מועלם, מנכ״ל החברה הממשלתית לתיירות, אמר כי "הקמתו של מרכז המורשת בבני ברק יכלול עבודות לשימור ושיפוץ המבנה הקיים והטמעת החזון הטכנולוגי שלנו, לצד התכנים ההיסטוריים של המרכז. במהלך העבודות  יושם דגש משמעותי על חווית המולטימדיה וחדשנות לצד שימור התכנים והערכים של מרכז המורשת. אני רוצה להודות לשר התיירות, מר חיים כץ, שמוביל מדיניות של מורשת והיסטוריה לצד תפיסות חדשניות ושילוב טכנולוגיות מתקדמות כמו כן, מודה לעיריית בני ברק על שיתוף הפעולה הקרוב והתרת החסמים שיאפשרו לנו לקדם את הפרויקט במהרה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:חדשות הנדל"ןאשקלוןבני ברקאלמוגבונה טלחברת גרופית
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...