חלקי בנייה נפלו מזרוע עגורן לתוך חצר גן ילדים ברחובות

חומר בניין נפל לתוך חצר גן ברחוב הרצוג ברחובות בעת שהילדים שהו במקום, אך בנס לא היו נפגעים. ראש העיר הורה על עצירת העבודות באתר הבנייה והמשטרה חוקרת. החברות הבונות בפרויקט, "השקעות בע"מ" ו"גבעות בנימין": "כשל נקודתי, נעשה הכל לתקן"

שיתוף הכתבה
הפגיעה בחצר גן הילדים (דוברות עיריית רחובות) הפגיעה בחצר גן הילדים (דוברות עיריית רחובות)

‏חלקי בנייה נפלו הבוקר (ג') לתוך חצר גן ילדים ברחוב הרצוג בעיר רחובות, בעת שהילדים שהו בגן, אין נפגעים. מתחקיר שנעשה בשטח עולה כי חומר בניין נפל במהלך הרמה של זרוע עגורן. בגן יש קירוי הגנה מעל החצר, דבר שמנע נזק גדול יותר. ראש העירייה רחמים מלול הורה להפסיק את העבודות באתר הבנייה לאלתר. נסיבות האירוע נחקרות על ידי משטרת ישראל וכן על ידי כלל הגורמים הרלוונטיים בעירייה ומשרד העבודה והרווחה. 

את הפרויקט בונות שתי חברות בשותפות, השקעות בע"מ של אסף נחשוני, ו"גבעות בנימין" של רונן לוי. מחברת השקעות בע"מ וגבעת בנימין של רונן לוי נמסר למרכז הנדל"ן כי מדובר בכשל נקודתי שיתוקן. "ראשית ברצוננו להביע הזדהות עם ההורים ואנו מצרים על המקרה ומודים על שאף אדם לא נפגע. דקות לאחר המקרה קיבלנו דיווח והורנו על הפסקה מיידית של העבודות עד קבלת דוח מפורט. תוך כדי הצוותים שלנו הגיעו למקום ויצרו קשר עם הורים ועם גורמים בעירייה. אנו לקראת סיום העבודות בפרויקט והקפדנו לכל אורך השנה וחצי האחרונות לעמוד בכל התקנים המחמירים ואף ביצענו מיגון לגן על פי דרישות קצין הבטיחות הנמצא באופן קבוע במתחם. נעשה הכל כדי לתקן את הכשל הנקודתי ולסייע להורים ולגננות ככל הניתן".

מעיריית רחובות נמסר כי "אנשי מנהל החינוך והנוער נמצאים במקום ומסייעים בתפעול הגן מחדש, מעדכנים את ההורים ופועלים להשבת המצב לקדמותו. עוד היום יטופלו הנזקים והעבודה באתר הבנייה לא תחודש עד שהעירייה תוודא מעל לכל ספק כי היא תתבצע בהתאם לכל כללי הבטיחות והביטחון לגן ולכל הסביבה. מנהל החינוך יקיים היום פגישה עם הורי הגן על מנת להעניק להם את כל המידע ולהשיב על כל שאלותיהם".

עם קבלת ההודעה על האירוע הגיעו למקום סגן מנהל אגף הביטחון בעיר וכן מפקחי אגף הפיקוח על הבניה במנהל הנדסה. 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אתר בנייהתאונות עבודהרחובותתאונות בנייההשקעות בע"מ
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...