מנכ"ל מינהל התכנון: "פועל לשיפור שכר המתכננים בשירות הציבורי"

את הדברים אמר הבוקר (ה') בכנס השנתי של איגוד המתכננים בירושלים. לדבריו, אנו מתקשים כיום למצוא מתכננים, דבר שלא היה לפני 10 שנים.לאדריכלים ומהנדסים נושא השכר כבר סודר ולפני חודש אישרה נציבות שירות המדינה את שיפור השכר לשני מגזרים אלה"

שיתוף הכתבה
מנכ"ל מינהל התכנון רפי אלמליח הבוקר בכנס איגוד המתכננים (רונן חורש, איגוד המתכננים)מנכ"ל מינהל התכנון רפי אלמליח הבוקר בכנס איגוד המתכננים (רונן חורש, איגוד המתכננים)

מנכל מנהל התכנון  רפי אלמליח אמר הבוקר (ה') בכנס איגוד המתכננים שנערך בירושלים כי הוא פועל לשיפור בשכרם של מתכנני הערים בשירות הציבורי. לדבריו, "מקצוע התכנון הפך להיות מאוד נדרש ואנו מתקשים כיום למצוא מתכננים. זה דבר שלא היה לפני 10 שנים. אנו רוצים לשנות את זה. לאדריכלים ומהנדסים נושא השכר כבר סודר ולפני חודש אישרה נציבות שירות המדינה את שיפור השכר לשני מגזרים אלה. אני עובד כעת על שיפור שכר המתכננים, יש לנו עבודה שמכילה את שלושת המקצועות האלה וצריך להתקבל מענה כולל לשכרם של כל העוסקים בתכנון".

תמי גבריאלי, יור משותפת של איגוד המתכננים, בירכה על דבריו של אלמליח וציינה את החשיבות שבצעדו זה, המהווה בשורה לציבור גדול של מתכננים ומתכננות.

הכנס השנתי של איגוד המתכננים נערך היום ומחר בקמפוס החדש של בית הספר לעיצוב "בצלאל" בירושלים, בהשתתפות מאות מתכננים, כאשר השנה הנושא בו מתקד הכנס הוא "בלב העיר - התחדשות מרכזי הערים".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רפי אלמליחתמי גבריאליאיגוד המתכננים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...