פרויקט בשווי 690 מיליון שקל: אושרה למתן תוקף התוכנית של מבנה נדל"ן במתחם יגאל אלון

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה תל אביב אישרה את פרויקט המיטב שלב ב' בעיר, שיכלול הקמת 3 בניינים, בהם בניין מגורים בן 47 קומות הכולל 400 יח"ד ו-2 בנייני תעסוקה בני 47 קומות. בתוכנית זכויות בנייה של כ-41 אלף מ"ר למגורים וכ-125 אלף מ"ר למסחר ותעסוקה

שיתוף הכתבה
יורם גת, סמנכ"ל ההנדסה במבנה, והדמיית הפרויקט ביגאל אלון (דני קייזר אדריכלים) יורם גת, סמנכ"ל ההנדסה במבנה, והדמיית הפרויקט ביגאל אלון (דני קייזר אדריכלים)

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה תל אביב אישרה אתמול (ד') למתן תוקף את פרויקט המיטב שלב ב' או - "מתחם אלון" בתל אביב, הממוקם על ציר יגאל אלון. היזם בפרויקט היא חברת מבנה נדל"ן, ושווי הפרויקט נאמד על ידי החברה בסכום של 690 מיליון שקל, כאשר לדבריה "סביר שההיתר שניתן ייצר השבחה משמעותית".  

הפרויקט ממוקם בין הרחובות יגאל אלון ממערב לשכונת בצרון, רחוב עמינדב מדרום ורחוב מיטב ממזרח, כשציר יגאל ראלון נחשב למרכזי מאוד בעיר, עם נגישות תחבורתית גדולה, קרבה לתחנת הרכבת ולתחנות העתידיות של הרכבת הקלה ופרויקט המטרו, וכן קירבה לאזורי התעסוקה והמגורים. 

הפרויקט יכלול הקמת 3 בניינים, בהם בניין מגורים בן 47 קומות הכולל 400 יח"ד ו-2 בנייני תעסוקה בני 47 קומות, זאת בנוסף למבנה תעסוקה של בניין "המשביר המרכזי" אותו התוכנית הגדירה כבניין לשימור. התוכנית מתפרסת על שטח של 18 דונם ובה זכויות בנייה של כ-41 אלף מ"ר למגורים וכ-125 אלף מ"ר שטחי מסחר ותעסוקה. 66.5 אלף מ"ר יוקצו לשטח תת-קרקעי שחלקו מיועד לחניה. מחברת מבנה נדל"ן נמסר כי בכוונתה לפעול בתקופה הקרובה לקידום התחלת תהליכי ההקמה והבנייה של הפרויקט.

יורם גת, סמנכ"ל הנדסה בקבוצת מבנה אמר כי מדובר ב"פרויקט דגל אשר מחזק את אחיזתה של החברה בציר יגאל אלון תוך הגדלת היקף המגורים והתעסוקה, אשר החברה יוזמת בצירים מרכזיים בתל אביב. אישור הועדה מהווה הצפת ערך משמעותית לפרויקט ולנו כחברה".

החברה מקדמת בציר יגאל אלון בתל אביב שני פרויקטים: פרויקט המיטב שלב ב' שאושר כעת בוועדה המקומית, ופרויקט הסוללים הכולל 360 יח"ד בשני בניינים וכן 68 אלף מ"ר משרדים. בנוסף הושלמה הקמתו של פרויקט המיטב שלב א', במסגרתו הוקמו 170 יחידות דיור ברחוב עמינדב.

בתוך כך, עדכנה אתמול מבנה נדל"ן כי השלימה בהצלחה את השלב המוסדי של הרחבת שתי סדרות אג"ח (סדרה כ' וסדרה כה'),במסגרתו זכתה החברה לביקושים גבוהים במיוחד בהיקף של כ-1.9 מיליארד ש"ח, מתוכם בחרה החברה לגייס סכום של כ-1.2 מיליארד ש"ח.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתתל אביבמבנה נדל"ןיגאל אלון
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...