ניתן תוקף לתב"ע להקמת מגדל מסחר ומשרדים של דוניץ-אלעד ואספן גרופ באור יהודה

הוועדה המחוזית תל אביב נתנה תוקף לפרויקט במרכז אור יהודה, בשטח כולל של כ-23 אלף מ"ר שיכלול מגדל בן 14 קומות. בתכנון: שיפור קישוריות תנועת הולכי הרגל ויצירת כיכר עירונית פעילה

שיתוף הכתבה
הדמיה של פרויקט מגדל נוה סביון (ישר אדריכלים) הדמיה של פרויקט מגדל נוה סביון (ישר אדריכלים)

הוועדה המחוזית תל אביב נתנה בחודש שעבר תוקף לתב"ע לפרויקט "מגדל נוה סביון" הממוקם במרכז העיר אור יהודה. מדובר במגדל מסחר ומשרדים קהילתי בשטח כולל של 23,400 מ"ר. בעקבות זאת, הודיעו היזמים של הפרויקט, קבוצת דוניץ-אלעד ואספן גרופ, כי החלו בתכנון מפורט של הבניין בן 14 הקומות. 

המתחם מתפרס על פני שטח של 4,585 מ"ר וממוקם ברחוב אליהו סעדון, בלב העיר אור יהודה, ובסביבתו נמצאים גם עיריית אור יהודה, בנייני ממשל, מוסדות חינוך, ספריות, מבנים ושירותים קהילתיים ועוד.התוכנית מבקשת לפתח את המתחם על ידי שינוי חלוקת ייעודי הקרקע, לצורך יצירת בינוי מלווה רחוב ללא הגדלת תא השטח המסחרי, שיפור קישוריות תנועת הולכי הרגל במתחם וסביבתו ויצירת כיכר עירונית פעילה הכוללת שימושי מסחר ותעסוקה ושטחי ציבור רחבים. מדובר על 2,019 מ"ר שמיועדים לאזור תעסוקה, ו-3,400 מ"ר למסחר. החלטה אם יוצאו שטחים למכירה או להשכרה תתקבל בהמשך הדרך.

התוכנית מציעה גם הצרחת שטח מחניון ציבורי קיים לקומת המרתף העליונה במגרש המסחרי והגבהת הבינוי המוצע בהתאם למדיניות העירונית בסביבה. בנוסף, בניין התעסוקה והמסחר יהווה בית לעסקים הנותנים שירותים ברמה האורבנית קהילתית, בהם משרדי עורכי דין, מרפאות ושירותים פרא רפואיים.

מנכ"לית אספן גרופ, צופית הראל (יח"צ) מנכ"לית אספן גרופ , צופית הראל (יח"צ)

על תכנון הפרויקט אמון האדריכל אביב אלנבוגן ממשרד האדריכלים " ישר אדריכלים ".

רונן יפו, מנכ"ל דוניץ-אלעד: "אנו שמחים על קבלת מתן התוקף לתב"ע באור יהודה, שמוביל להמשך פיתוח הפרויקט ולקידום התכנון בצורה מפורטת. המגדל הקהילתי החדשני יהווה עבור תושבי האזור מרכז בו יוכלו ליהנות משירותים איכותיים ומגוונים, ביניהם מרפאות, שירותים פארא-רפואיים ושטחי מסחר. בנוסף, בפרויקט עתידים להתחדש גם שטחים ציבוריים נרחבים".

צופית הראל, מנכ"לית אספן גרופ : "בכוונתנו להקים פרויקט איכותי שייתן מענה אטרקטיבי ואיכותי לכל תושבי האזור".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתאור יהודהאספן גרופדוניץ-אלעדנווה סביון
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...