דניה תבנה עבור גינדי את הפרויקט ברמת אפעל תמורת 600 מיליון שקל

קבוצת דניה תשמש קבלן ראשי עבור גינדי החזקות בפרויקט בשכונה במזרח רמת גן, ותבנה שם כ-470 יח"ד, משרדים, שטחי מסחר וחניונים תת-קרקעיים. העבודות צפויות להימשך כשלוש שנים ממועד צווי התחלת העבודה

שיתוף הכתבה
הדמיה של הפרויקט ברמת אפעל (viewpoint) הדמיה של הפרויקט ברמת אפעל (viewpoint)

קבוצת דניה דיווחה היום (ד') כי הגיעה לידי הסכמות עם קבוצת גינדי החזקות, שלפיהן דניה תשמש כקבלן ראשי עבור גינדי בפרויקט "גינדי רמת אפעל" בשכונת רמת אפעל הממוקמת במזרח רמת גן. זאת תמורת סכום כולל של כ-600 מיליון שקל. 

פרויקט "גינדי רמת אפעל" ממוקם במרכז שכונת המגורים רמת אפעל החדשה, ובקרבה למתווה הקו הסגול העתידי של הרכבת הקלה,. השכונה תשכון בסמוך לרמת אפעל הוותיקה, כפר אז"ר, קריית קרניצי ובית החולים שיבא. 

במסגרת ההסכמות בין החברות, דניה תבנה עבור גינדי, במצטבר, כ-470 יח"ד, 4 מבני משרדים, שטחי מסחר וחניונים תת-קרקעיים, בתמורה שצפויה לעמוד על סכום כולל של כ-600 מיליון שקל בתוספת מע"מ, בצמוד למדד תשומות הבנייה למגורים לפי מנגנון שנקבע בין הצדדים, ותשולם לחברה בהתאם לקצב התקדמות העבודות בפרויקט, שצפויות להימשך כ-3 שנים ממועד צווי התחלת העבודה.

כמו כן, דניה הגיעה להסכמות עם גינדי, שלפיה להבטחת עמידתה של החברה בהסכמות המפורטות לעיל ועד לחתימת הסכמים מפורטים בין החברה לבין היזמיות, תעמיד החברה לטובת היזמיות ערבות בנקאית אוטונומית בסך של 10 מיליון שקל

מדובר בחלק מפרויקט גדול של גינדי ברמת אפעל החדשה הכולל 3,050 יח"ד ב-6 בניינים בני 13, 14 ו-16 קומות, שזכה לאחרונה לפרסום משותף של גינדי ולאומי, לפיו גינדי תממן את ההטבה להשלמת הון עצמי על סך 100 אלף שקל, כך שבעת הרכישה הרוכשים ישלמו רק 5% מההון העצמי, ובנק לאומי יעניק את המשכנתה הסטנדרטית..

לדברי, רונן גינזבורג, מנכ"ל קבוצת דניה, "פרויקט 'גינדי רמת אפעל מצטרף לשורה ארוכה של פרויקטי מגורים איכותיים שבונה דניה ברחבי הארץ. הפרויקט צפוי להעשיר את האזור הנחשק בשטחי מגורים ומסחר איכותיים, שישמרו את מיצובו האיכותי וימשכו אליו קהל צעיר וחזק. אנו מברכים וגאים על השותפות המתמשכת עם קבוצת גינדי החזקות גם בפרויקט זה, ובטוחים כי הוא יבוצע על הצד הטוב ביותר, באופן בטיחותי, איכותי, בלוחות הזמנים הנדרשים ועל פי התקציב המוסכם".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:גינדירמת גןדניהרמת אפעל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...