צחי דוד התפטר ויסיים את תפקידו לאחר אישור תקציב המדינה

סגן הממונה על התקציבים, שאחראי על תחומי הנדל"ן והשלטון המקומי, הודיע לממונה על רצונו לסיים את תפקידו. הוא כיהן בפקיד שנתיים וחצי, ואחראי לקידום רפורמות שונות במסגרת חוק ההסדרים, בהן הרישוי העצמי, היטלי השבחה אזוריים, עידוד השקעות לבנייה להשכרה ועוד

שיתוף הכתבה
סגן הממונה על התקציבים באוצר צחי דוד (רועי טפר)סגן הממונה על התקציבים באוצר צחי דוד (רועי טפר)

סגן הממונה על התקציבים במשרד האוצר, האחראי על תחומי הנדל"ן והשלטון המקומי, צחי דוד, הודיע לממונה על התקציבים, יוגב גרדוס, על רצונו לסיים את תפקידו. דוד יישאר בתפקידו עד לאישור תקציב המדינה.
 
צחי דוד (39) כיהן בתפקיד סגן הממונה כשנתיים וחצי. לפני כן הוא כיהן במגוון תפקידים באגף התקציבים במשרד האוצר, וכמנהל מחוז תל אביב ברשות מקרקעי ישראל (רמ"י) במשך כ-13 שנה.

תחומי אחריותו של דוד בתפקידו האחרון כללו את רמ"י, מינהל התכנון ומשרד השיכון, ובכלל זה הוא היה חבר במועצת מקרקעי ישראל, עסק בקידום שינויים מבניים בשוק הנדל"ן וגיבוש מדיניות הממשלה ביחס לשוק הדיור, תקצוב תשתיות תומכות דיור והסכמי גג.

כמו כן, במסגרת אישור תקציב המדינה ל-2022-2021, קידמו דוד וצוותו רפורמות מרכזיות במסגרת חוק ההסדרים. הרפורמות הבולטות ביותר הן רישוי עצמי, רפורמה בהתחדשות עירונית שכללה שינוי מס, קביעת היטלי השבחה אזוריים, תיקון חוק עידוד השקעות הון לבנייה להשכרה שמאריך את משך ההשכרה ל-15 שנה, חוק המטרו, הקמת הוועדה המסדרת לרישוי עסקים והרפורמה לתחרות בכשרות. במסגרת חוק ההסדרים הנוכחי, מקדמים דוד וצוותו את הקמת הקרן לתמרוץ דיור והגדלת ההשקעה בתושב, רפורמה בוועדות המחוזיות שמטרתה להעביר כ-70% מהתוכניות הנידונות בוועדות המחוזיות לסמכות מקומית, אימוץ תדריך בנייה להשכרה לצמיתות, רפורמה במיסוי שכר דירה ומיסוי מקרקעין ועוד.
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:משרד האוצרצחי דודיוגב גרדוסהממונה על התקציבים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...