רובי קפיטל יממנו ב-450 מיליון שקל פרויקט התחדשות בצפון ירושלים

הפרויקט, של במות ישראל ובמימון משותף של הפניקס, יכלול הקמת 198 יחידות דיור במקום 64 ישנות, במתווה של בינוי פינוי בינוי, בשכונת נווה יעקב. במסגרת הפרויקט ייבנו גם גני ילדים ובתי כנסת, לצד מחסנים וחניה תת-קרקעית

שיתוף הכתבה
יעקב ניצן (ראובן קפוצינסקי)יעקב ניצן (ראובן קפוצינסקי)

בסוף השבוע נחתם פרויקט מימון גדול להתחדשות עירונית בשכונת נווה יעקב בצפון ירושלים. מדובר במימון בהובלת רובי קפיטל, לטובת במות ישראל יזמות והשקעות נדל"ן, שבבעלות יצחק פריד ומאיר ווגשל. רובי קפיטל, בהנהלת השותפים גרשון שפירא, יעקב ניצן ועומר אלפרן, תספק לבמות ישראל, בשיתוף עם הפניקס, שירותים מימוניים הכוללים אשראי כספי, בטוחות חוק מכר וערבויות לצדדים שלישיים בסך של כ-450 מיליון שקל. עו"ד אורי סגיב ממשרד עורכי הדין אנגלרד ושות' מלווה את מממני הפרויקט, רובי קפיטל והפניקס. את במות ישראל ייצג עו״ד שמעון שגיא.  כיועץ פיננסי ליזם משמש שאול בן שימול, בעליה של N-TER Finance.

נווה יעקב היא שכונה חרדית שלפני כשלוש שנים פתחה את מיזמי הפינוי בינוי במגזר החרדי, עם תוכנית אחרת של במות ישראל בשכונה. הפרויקט הנוכחי ייבנה ברחוב פ.צ. חיות בשני שלבים, במתווה של בינוי פינוי בינוי . בשלב הראשון ייבנו שני בניינים עם 134 יחידות דיור, ובשלב השני יפונו הדיירים וייבנו 64 יחידות דיור בבניין נוסף. במסגרת הפרויקט, ייהרסו בניינים ישנים עם 32 יחידות דיור וייבנו 198 יחידות דיור סך הכל, לצד גני ילדים ובתי כנסת, בשלושה בניינים חדשים בני 12 קומות כל אחד, כולל מחסנים וחניה תת-קרקעית. 

נווה יעקב היא השכונה היהודית הצפונית ביותר בירושלים, שהוקמה ב-1970 וכיום גרים בה כ-30 אלף איש. בהמשך השנה צפויה להסתיים הארכת הקו האדום של הרכבת הקלה, כך שיעבור בשכונה. רובי קפיטל מממנת פרויקטים רבים בירושלים, בין היתר באמצעות קרן האקוויטי שבבעלותה - ספיר. הפרויקט עדיין מחכה להשגת הרוב הדרוש מבין הדיירים במתחם. עם הפרויקטים שמימנה החברה בירושלים, ניתן למנות פרויקט פינוי בינויבתלפיות ב-600 מיליון שקל, לטובת עמים טאוורס ; ו-320 מיליון שקל לטובת בית ירושלמי בשכונת רמת שלמה.

רובי קפיטל, המתמחה במימון והשקעות נדל"ן בישראל, מנהלת כיום מסגרות אשראי בהיקף מצטבר של יותר מ-8 מיליארד שקל. החברה מאפשרת קבלת מימון, תוך מתן פתרונות משפטיים ומסחריים לצורך השלמת הפרויקט, ובהם שיתופי פעולה עם גופים מוסדיים וחברות ביטוח.

לדברי המנכ"ל ושותף ברובי קפיטל, יעקב ניצן, "ירושלים היא אחת הערים שמספקות ליזמים את רמת הוודאות התכנונית הגבוהה ביותר בכל הקשור להתחדשות עירונית. ירושלים בלבנו, אנו רואים זכות להמשיך וליטול חלק עם יזמים מצוינים המובילים את ההתחדשות העירונית בבירה.".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הפניקסרובי קפיטליעקב ניצןעומר אלפרןבמות ישראל יזמות והשקעות נדל"ןגרשון שפיראבינוי פינוי בינוינווה יעקביצחק פרידמאיר ווגשל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...