גפן מגורים רוכשת את השליטה באדלר את שכטר תמורת 20 מיליון שקל

החברה רכשה 51% מהמניות של אדלר את שכטר, כך שלבעלי המניות הנוכחיים יישארו 49% מהחברה. לחברה הנרכשת 12 מיזמי התחדשות עירונית בשלבי קידום שונים, הצפויים להניב 1,200 דירות יזם

שיתוף הכתבה
חתימת עסקה (שאטרסטוק)חתימת עסקה (שאטרסטוק)

גפן מגורים (בבעלות דומיננטית של צחי אבו וגינדי ברדרס) רוכשת את השליטה  באדלר את שטכר השקעות נדל"ן תמורת 20 מיליון שקלים. כך דווחה החברה אתמול (ב') לבורסה.

החברה מדווחת כי התקשרה עם חברת אדלר את שכטר השקעות נדל"ן , בהסכם להקצאת כ-51% מהון המניות המונפק והנפרע של קבוצת אדלר לגפן, וכן הקצאה של מניית בכורה (גיוס הון בורסאי מבלי לדלל את זכויות המנהלים) אשר עשויה להעניק עדיפות בקבלת דיבידנדים עתידיים בשיעור שיקבע בהתאם לכמות יחידות הדיור שבבעלות קבוצת אדלר, כך שלאחר ההקצאה יהיו בעלי המניות הנוכחיים בעלים של כ-49% מהון המניות המונפק והנפרע של קבוצת אדלר.

בעבור הקצאת המניות, תשקיע החברה בהון המניות של קבוצת אדלר סך כולל של עד 20 מיליון שקל. במועד חתימת ההסכם, שילמה החברה על חשבון התמורה בסך של 10 מיליון שקל ממקורותיה העצמיים של החברה, וזאת לאחר קבלת כל האישורים הדרושים בקשר עם ההקצאה הפרטית לבעל השליטה ולמשקיעים המוסדיים. יתרת תמורת הקצאת המניות, בסך של עד 10 מיליון שקל, תשולם על-ידי החברה בתשלומים עתיים (תשלומים בפריסה ארוכה) שחברות הפרויקט השונות ישלמו לחברת ניהול, הקשורה לאדלר את שכטר, בהתאם לאבני דרך של חתימות וקידום תכנון אשר הוגדרו בהסכם.

כמו כן, תממן גפן את מלוא הפעילות השוטפת של החברה וחברות הפרויקט וכן 80% מההון העצמי אשר יידרש מחברות הפרויקט לטובת העמדת ליווי בנקאי לביצוע הפרויקטים.

12 פרוייקטים העתידים להניב 1,200 דירות יזם

נכון להיום לקבוצת אדלר צבר של 12 פרויקטים, מתוכם שישה פרויקטים של פינוי-בינוי ושישה פרויקטים של תמ"א 38 , אשר הזכויות בהם צפויות, לפי מצגי קבוצת אדלר, להניב כ- 1,200 יחידות יזם לשיווק, באיזורי ביקוש ברחבי הארץ.

במסגרת הדיווח נכתב כי "עם השלמת העסקה המתוארת תהא גפן בעלת השליטה בקבוצת אדלר. בכוונת החברה להמשיך ולקדם את הפרויקטים הקיימים יחד עם קבוצת אדלר ואף להרחיב את הפעילות המשותפת עם קבוצת אדלר בפרויקטים נוספים, וזאת כחלק מפורטפוליו פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית אשר מגבשת החברה".

 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:צחי אבוגפן מגוריםאדלר את שכטר השקעותגינדי ברדרסמיזוגים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...