ישראל קנדה מכניסה את קלוד נחמיאס כשותף בקרקע ברמה"ש תמורת 510 מלש"ח

החברה התקשרה באמצעות החברה הבת איי.סי.אר למכירת 50% מהמקרקעין בשטח כולל של 14.6 דונם על גבול ת"א. על המקרקעין ניתן לבנות 401 יחידות דיור. 460 מיליון ישמשו לפירעון הלוואה

שיתוף הכתבה
ברק רוזן ואסי טוכמאייר (אריק סולטן)ברק רוזן ואסי טוכמאייר (אריק סולטן)

ישראל קנדה מכרה 50% מקרקע שלה בנווה גן, רמת השרון תמורת 510 מיליון שקל. כך על פי הודעה של החברה היום (א') לבורסה. על פי ההודעה התקשרה איי.סי.אר ישראל קנדה - ראם החזקות בע"מ (50% עם האחים נקש) עם הקבלן קלוד נחמיאס למכירת 50% מהמקרקעין (במושע) בשלוש חלקות שונות בארבעה מגרשים בשטח כולל 14.6 דונם בפארק צפון על גבול תל אביב. על המקרקעין במצב הנוכחי ניתן לבנות 401 יחידות דיור.

התמורה היא כאמור 510 מיליון שקל המורכבים מפירעון הלוואה בסך של כ- 465 מיליון שקל שהם מחצית מהלוואה שלקחה מהבנק איי.סי.אר לצורך רכישת המקרקעין וכ-45 מיליון שקל נוספים. את קבוצת נחמיאס ייצגו בעסקה עורכי הדין רועי לגריסי וליאור סייג ממשרד עורכי הדין סייג לגריסי, ואת ישראל קנדה  ייצגו עורכות הדין ורד גיטרמן וענבל פרצ'יק ממשרד גולדפרב גרוס זליגמן ושות'.

החל ממועד התקשרות הצדדים בהסכם, נושאים הצדדים בעלויות הקמת הפרויקט בחלקים שווים, 50% כל אחד. ממועד המסירה המשפטית ייכנס נחמיאס לנעליה של איי.סי.אר במחצית מהתחייבויותיה וזכויותיה של המוכרת כלפי צדדים שלישיים בקשר עם המקרקעין והפרויקט. השלמת העסקה כפופה להסכמת הבנק המלווה לרישום הרוכש על שם מחצית ההלוואה שלקחה איי.סי.אר.

במקרה שיתקיים התנאי המתלה ובמקביל להתקשרות, התקשרו הצדדים גם בהסכם פעילות משותפת אשר מסדיר את מערכת היחסים ביניהם כבעלי זכויות משותפים בקרקע. על פי הסכם פעילות משותפת, המוכרת והרוכש יהיו בעלים במשותף בחלקים שווים ויהיו אחראים, בהתאם לחלקם היחסי בפרויקט, לכל הזכויות וההתחייבויות בפרויקט.  נקבעו גם עקרונות להמשך ניהול ושיווק הפרויקט על ידי ICR.

בניית הפרויקט תבוצע על ידי נחמיאס, או החברה הקשורה לו, בהתאם למחירים שנקבעו בהסכם פעילות משותפת. הצדדים לא יהיו רשאים לבצע העברת נכסים טרם השלמת הפרויקט ושיווקו. לאחר התקיימות התנאי המתלה והשלמת העסקה, ישראל קנדה תחזיק ב-25% מהזכויות בקרקע (במושע) בשרשור סופי.

הפרויקט המדובר כולל שני שלבים ונחמיאס נכנס כשותף רק בשלב הראשון, שבו ייבנו 400-500 דירות מתוך 827.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קלוד נחמיאסרמת השרוןישראל קנדהצפון תל אביבאיי.סי.ארנווה גןפארק הצפון
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...