מהנדס בנייה מאשדוד ורואי החשבון שלו נחקרו בחשד להעלמת מס בסך 3 מיליון שקל

החשד מתמקד באי דיווח על משיכות בעל מניות מהחברה בשנים 2020-2017. המהנדס הוא ליאו ניומארק מאשקלון ורואה החשבון שלו, שמעון ארליכמן, ובנו אמיר ארליכמן. שני האחרונים חשודים כי סייעו לניומארק להעלים הכנסות. החשדות עלו עקב חקירה של פקיד שומה חקירות תל אביב

שיתוף הכתבה
אילוסטרציה (pazxels)אילוסטרציה (pazxels)

ליאו ניומארק, מהנדס תושב אשקלון, העוסק בניהול פרויקטים באופן אישי ובאמצעות החברה שבבעלותו - ליאו ניומארק ישראל, חשוד באי דיווח על משיכות בעל מניות מהחברה. היקף החשדות מגיע ל-3 מיליון שקל, עבור 2020-2017. כך עולה מהודעה שפרסמה היום (א') רשות המסים.

בשבוע שעבר נעצר ניומארק ושוחרר על ידי שופט בית משפט השלום בתל אביב, רועי פרי. במקביל, נעצרו ושוחררו גם רואה החשבון שמעון ארליכמן ובנו ושותפו למשרד אמיר ארליכמן. השניים חשודים כי סייעו לניומארק להעלים הכנסות. החשדות נגד ניומארק ומייצגיו בפני רשויות המס, עלו במסגרת חקירה שמנהל פקיד שומה חקירות תל אביב, עקב ביקורת שנערכה במשרד המשולב של רשות המסים באזור השרון.

עם הפיכת החקירה לגלויה, הגיעו חוקרי רשות המסים לביתו של ניומארק ולמשרדם של מייצגיו ותפסו מסמכים וחומרי מחשב. בהמשך נחקרו החשודים ושוחררו בתנאים מגבילים. חקירתם נמשכת.

על פי בקשה לסילוק תביעה שנדחתה ב-2007, טען ניאומרק כי עבד בחברה שנקראת לירד מקגוברן בוביס איטרנשיונל לימיטד, ודרש פיצויים. החברה הכחישה שהתקיימו ביניהם יחסי עובד-מעביד, והתביעה לא הגיעה לפסק דין.

לדברי רואה החשבון  שמעון ארליכמן, "דיווחנו ללקוח על חבות המס, אך לא נוכל להוסיף יותר כי הפרטים בחקירה". לא היה ניתן להשיג את ניומארק עד למועד פרסום הכתבה.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רשות המסיםליאו ניומארקשמעון ארליכמןאמיר ארליכמןהעלמת הכנסות
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...