קבוצת איציק תשובה עולה לי-ם: תקים 210 יחידות דיור בפרויקט התחדשות

במסגרת הפרויקט, בשכונת קטמון שבבירה, ייהרסו 56 יחידות דיור קיימות בבנייני רכבת, ובמקומם ייבנו שני מגדלים, בני 16 ו-30 קומות. התוכנית כבר עברה את תנאי הסף בוועדה המחוזית ועומדת לפני דיון בוועדה המקומית

שיתוף הכתבה
הדמיה של פרויקט ההתחדשות בקטמוןן (יגאל לוי אדריכלים)הדמיה של פרויקט ההתחדשות בקטמוןן (יגאל לוי אדריכלים)

קבוצת איציק תשובה תבנה פרויקט פינוי בינוי ברחוב בן זכאי בשכונת קטמון בירושלים. החברה נבחרה לבצע את הפרויקט לאחר שזכתה במכרז דיירים, וגברה על הצעות של חברות אחרות. הפרויקט כולל הריסה של 56 יחידות דיור בבנייני רכבת ישנים, ובניית 210 יחידות דיור בשני מגדלי מגורים, בני 16 ו-30 קומות, כשבקומות הקרקע ייבנו שטחי מסחר ומבני ציבור. החברה השיגה את הסכמת בעלי הדירות במתחם, שחתמו על הסכמי פינוי בינוי עם החברה, והתוכנית להקמת הפרויקט כבר עברה את תנאי הסף בוועדה המחוזית ועומדת לפני דיון בוועדה המקומית.

תמהיל הדירות בפרויקט מגוון, ויכלול דירות בנות שניים עד חמישה חדרים, דירות גן ופנטהאוזים. מבחינת הפיתוח הסביבתי והמטלות הציבוריות, התוכנית מציעה חזית מסחרית מפותחת לכיוון רחוב בן זכאי והפרשת שטחים בקומות הקרקע של שני הבניינים לטובת מבני ציבור, עם כניסות מהרחובות בן זכאי וטוביה בן חפץ. על התכנון אחראי משרד האדריכלים יגאל לוי אדריכלים.

הפרויקט הנוכחי, הראשון של איצק תשובה בירושלים, מצטרף לשורת פרויקטים שהחברה יוזמת באחרונה, כמו רכישת 20 דונם בעסקת קומבינציה בנתניה להקמת 300 יחידות דיור בשלושה מגדלים בני 30 קומות, ופרויקט מטרופולין שישלב שטחי תעסוקה ומסחר בהיקף כולל של כ-26 אלף מ"ר.

קבוצת איציק תשובה עוסקת בייזום, ניהול ובנייה של פרויקטים במגוון תחומי הנדל"ן. הקבוצה הוקמה על ידי איציק תשובה, ופועלת בייזום ובנייה של פרויקטים למגורים, למסחר ועסקים, והתחדשות עירונית. החברה הקימה ומקימה כיום אלפי יחידות דיור ומאות אלפי מ"ר בשטחי תעסוקה ומסחר בכמה פרויקטים. 

מנכל איציק תשובה ויקטור חביב (ARTAMIR)מנכל איציק תשובה ויקטור חביב (ARTAMIR)


לדברי מנכ"ל איציק תשובה, ויקטור חביב, "רעידות האדמה האחרונות באזורנו הוכיחו מעל לכל ספק את הנחיצות בקידום מהיר של פרויקטים במסגרת התחדשות עירונית , בדגש על החלפת מבנים הנמצאים בסכנת קריסה. נראה כי הרשויות המקומיות והוועדות הממשלתיות, כמו גם הבנקים והגופים המלווים, מבינים כיום יותר שהתחדשות עירונית היא הדרך ליצור היצע גדול יותר של דירות ולספק מגורים בטוחים לכמה שיותר תושבים במדינה".
 
כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתאיציק תשובהקטמוןויקטור חביב
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...