נווה שאנן מתחדשת: גורקן תבנה 43 יחידות דיור בפרויקט התחדשות בדרום ת"א

בשבועות הקרובים תחל החברה בהריסת שני הבניינים הקיימים, האחד כולל שש יחידות דיור והשני שימש בעבר בניין קירור. הבניינים החדשים יהיו בני שבע קומות כל אחד. היתר הבנייה התקבל בתחילת החודש

שיתוף הכתבה
הדמיה של הפרויקט בפלורנטין (SHARPEN)הדמיה של הפרויקט בפלורנטין (SHARPEN)

גורקן, שבבעלות מוריס גורקן, קיבלה היתר בנייה בתחילת החודש לבניית צמד בניינים ברחובות וולפסון והקונגרס שבשכונת נווה שאנן בדרום תל אביב, שיכלול בסך הכל 43 יחידות דיור. שני הבניינים יהיו בני שבע קומות כל אחד, ויכללו דירות גן, דירות שניים ושלושה חדרים וזוג פנטהאוזים החולשים על קומה שלמה, עם מרפסות שמש.

שני הבניינים שקיימים במתחם כרגע - אחד עם שש יחידות דירות והשני בניין קירור לשעבר, צפויים להיהרס בשבועות הקרובים, ומיד לאחר מכן תחל הבנייה. את הפרויקט מוביל משרד יסקי אדריכלים , בניהול האדריכל שאול יסקי. 

גורקן פועלת מזה כ-20 שנה בתחום היזמות והבנייה, ועוסקת גם ביזמות פרויקטים למגורים, מסחר ומשרדים. בשלושת העשורים לפעילותה אכלסה החברה כ-1,500 יחידות דיור ועשרות אלפי מ"ר למסחר ומשרדים. מזה כ-15 שנה היא עוסקת גם בתחום ההתחדשות העירונית. יסקי אדריכלים , שבבעלות האדריכלים שאול ויובל יסקי, עוסק במגוון רחב של פרויקטים בסדרי גודל שונים - החל מתוכניות אב ומתאר, תכנון שכונות ויישובים וכלה בתכנון מפורט וביצוע של מבני ציבור, מגורים, מסחר ותעסוקה. 

סמנכ"ל גורקן, שי גורקן, מסר כי, "הפרויקט ממוקם באחת השכונות המתפתחות והמעניינות בתל אביב המושכת אליה משקיעים, זוגות צעירים ומשפחות עם ילדים. אנו רואים בפרויקטים של התחדשות עירונית ומתחמי פינוי בינוי את אחד הפתרונות החשובים למיעוט ההיצע בשוק ". 

יסקי הוסיף כי, "תכנון הפרויקט לקח בחשבון את הצרכים המגוונים של תושבי השכונה - מדירות קטנות המיועדות להשקעה ועד לדירות שישמשו משפחות".
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:יסקי אדריכליםשאול יסקיפלורנטיןגורקן יזמות נדל"ןמוריס גורקןשי גורקן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...