הוועדה המקומית ירושלים אישרה קידום מיזם פינוי בינוי לבניית 546 יח"ד בשכ' תלפיות

עוד צפוי פרויקט "הקצין סילבר" לכלול 2000 מ"ר של שטחי תעסוקה ומסחר, וכן מבני ציבור. כיום במקום 136 יח"ד ותיקות בשני בנייני רכבת המיועדים להריסה.

שיתוף הכתבה
שכונת תלפיות (By me - Own work, CC BY 3.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=2666699)שכונת תלפיות (By me - Own work, CC BY 3.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=2666699)

ועדת המשנה לתכנון ולבניה של ירושלים אישרה בתנאים את תוכנית החברה לפרויקט קצין הסילבר בירושלים שמקדמת חברת הבניה אאורה בשכונת תלפיות בעיר, והמליצה לוועדה המחוזית ירושלים על הפקדת התוכנית. כך הודיעה היום (א') אאורה לבורסה. על פי אישור הוועדה המקומית, בפרויקט יקומו 546 יחידות דיור, 2000 מ"ר של שטחי תעסוקה ומסחר, וכן מבני ציבור, זאת על חשבון 136 יח"ד ישנות היושבות על שני בנייני רכבת ישנים שקיימות במתחם וצפויות להיהרס.

להערכת הנהלת החברה, אישור הוועדה המחוזית צפוי להתקבל עד לתום שנת 2023 כך שלהערכת החברה יחל שיווק ובניית הפרויקט בשנת 2024. הפרויקט ממוקם ברחובות דרך בית לחם והקצין סילבר.

גם שכונת נווה תלפיות נמצאת היום בתנופת בנייה, לאחר שבדצמבר האחרון אושרה ע"י הוועדה המקומית בעיר תוכנית התחדשות עירונית בשטח של 16 דונם לבניית 1,235 יח"ד במקום 276 יח"ד הנמצאות כיום בשטח. התוכנית מציעה הריסה של המבנים הקיימים והקמת 6 מגדלי מגורים - 5 בגובה 42 קומות ועוד מגדל בגובה 10 קומות. התוכנית כוללת גם הקמת 4,200 מ"ר שטחי תעסוקה ומסחר בקומות הקרקע של המבנים.

בשבוע שעבר הודיעה אאורה  כי נבחרה על ידי נציגות בעלי הזכויות לבצע פרויקט בקרית אליעזר בחיפה, בהיקף של 620 יח"ד חדשות על חשבון 144 יח"ד ישנות. כמו כן בדצמבר האחרון נבחרה לבצע פרויקט התחדשות עירונית ברחובות התורמוס והנורית בראשון לציון, בהם תקים 230 יח"ד במספר בניינים בני 10 קומות על חשבון 72 יח"ד קיימות.

 



 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתיעקב אטרקצ'ישכונת תלפיות בירושליםירושליםאאורה השקעות
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...