הקלף המנצח במכרזי הדיירים להתחדשות עירונית? שירות חדש של איי פי גרופ

החברה מציעה את Door2Window: שירותי תחזוקה לדירות הנוכחיות בבניינים ישנים, שאותם יכולים לרכוש היזמים שמעוניינים לבצע פרויקט התחדשות עירונית. השירות יינתן לתקופה שבין החתימה מול היזם ועד להריסת הבניין. בין השירותים הניתנים: צביעה, ריצוף, אינסטלציה, תיקון תריסים, חשמל ואיטום

שיתוף הכתבה
רון אלפנדרי ואורי פנחסוב (דנה פרידלנדר)רון אלפנדרי ואורי פנחסוב (דנה פרידלנדר)

איי פי גרופ, של יזמי הנדל"ן רון אלפנדרי ואורי פנחסוב, תציע שירות חדש בשם Door2Window. במסגרת השירות, תעניק החברה לדיירי בניינים ישנים שירותי תחזוקה לדירות הנוכחיות. השירות יינתן החל מרגע החתימה מול יזם על פרויקט ההתחדשות העירונית ועד למועד הריסת הבניינים הישנים.

בין השירותים הניתנים: צביעה, ריצוף, אינסטלציה, תיקון תריסים, חשמל ואיטום. את השירות לדיירים ירכוש היזם לתקופת ההמתנה להיתר הבנייה ותחילת ביצוע העבודות, כך שהדיירים לא ישלמו על התיקונים בדירותיהם.

כאמור, מדובר בשירות שרוכש היזם עבור דיירי הפרויקט שבחרו בו - דבר שעשוי להטות את הכף לטובתו במכרז שבו הדיירים צריכים לבחור בינו לבין יזמים אחרים. כיום יש בישראל עשרות אלפי דירות הממתינות להריסה, והשירות יכול להיות רלוונטי עבורן. החברה, שהוקמה ב-2022, נמצאת במו"מ עם כמה חברות יזמיות כדי להעניק את השירות הזה ואף גם שירותים נוספים שיינתנו בהמשך - כולם כמענה ישיר להתחדשות העירונית. 

אלפנדרי הוא מנכ"ל ובעלים של שמעון אלפנדרי - חברת בנייה ותשתיות, שהוקמה ב-1984. בין הפרויקטים הבולטים של החברה: פארק רעננה, פארק האגם בראשון לציון, מרכז האירועים LAGO בראשון לציון, מרכז מסחרי ONE עפולה ו-ONE בארות יצחק. פנחסוב מתמחה במגורים בתחום ההנדסה האזרחית, ושמש מנכ"ל ובעלים של פנחסוב יזמות ובנייה. חברת פנחסוב היא בעלת 20 שנות ניסיון בענף הבנייה, ומתמחה בתחום המגורים.

אלפנדרי מסר כי "הניסיון שלנו בתחום הביצוע במרוצת השנים בדירות חדשות חידד את הצורך לתת מענה גם בפרויקטי התחדשות עירונית , המהווים כ-20% מכלל הדירות המתוכננות להיבנות ב-20 שנה הבאות".
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתרון אלפנדריאורי פנחסובאיי פי גרופ
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...