יוספטל עולה לגובה: תוכנית למגדל משרדים ומגדל בן 200 דירות בבת-ים אושרה להפקדה

התוכנית שמקדמים אילן ששון וחברת רום כנרת נכסים והשקעות מתפרסת על 6.5 דונם וכוללת מגדל משרדים בן 22 קומות ומגדל מגורים בן 36 קומות בכניסה הצפונית לרובע העסקים החדש של העיר, בצמוד לתחנות רק"ל ומטרו. 100 דירות מיועדות להשכרה ארוכת טווח

שיתוף הכתבה
מבט מצפון מזרח תוכנית בנימיני ויוספטל 80 (יסקי מור סיון אדריכלים, עורכי התוכנית)מבט מצפון מזרח תוכנית בנימיני ויוספטל 80 (יסקי מור סיון אדריכלים, עורכי התוכנית)

הוועדה המחוזית לתכנון ובניה של מחוז תל אביב החליטה על הפקדת תוכנית למגורים ולעסקים במתחם "יוספטל 80" בבת ים. התוכנית המקודמת על ידי היזמים אילן ששון וחברת רום כנרת נכסים והשקעות,  מתפרשת על שטח של כ-6.5 דונם, וממוקמת בצפון אזור התעסוקה הוותיק של העיר אשר עובר כיום הליך התחדשות במסגרתו נבנה במקום רובע עסקים חדש.

התוכנית כוללת מגדל תעסוקה בן 16 קומות ומגדל מגורים בן 30 קומות ובו 200 יחידות דיור, שניהם מעל מבנה מסד בן 6 קומות של מסחר ותעסוקה. 100 מיחידות הדיור בפרויקט יוקצו להשכרה לתקופה של 25 שנים. סך הכול יכלול הפרויקט כ-36 אלף מ"ר לתעסוקה ומסחר. היא זוכה לרמת נגישות תחבורתית גבוהה וממוקמת בסמוך לתחנת הקו האדום של הרכבת הקלה שתתחיל לפעול בקרוב, לתחנת המטרו "יוספטל בת ים" שעל קו 3M, ונמצאת במרחק של כקילומטר מתחנת רכבת ישראל. 

עוד כוללת התוכנית בתחומה את מבנה קופת חולים מאוחדת. שטח זה יועבר לידי הוועדה המקומית וייועד לצורכי ציבור. הוועדה המקומית תוכל לבחור אם להשתמש במבנה הקיים, להוסיף לו קומות, או להקים במקומו מבנה חדש. 

לאור הסמיכות לאמצעי התחבורה הציבורית קבעה הוועדה כי למבנים תקן חניה נמוך, וכל מקומות החניה, למעט אלו של המגורים, יהוו חניה ציבורית. כמו כן, במסגרת התוכנית יוקצו 300 מקומות חניה לאופניים מעבר לתקן הנדרש, לשימוש הציבור.

התוכנית גובלת במתחם "בנימיני" הממוקמת בפינת הרחובות יוספטל וניסנבאום הכוללת הקמת מרכז מסחר, בילוי ושימושים ציבוריים, מגדל משרדים ושני מגדלי מגורים. בכך היא משלימה את התכנון של החזית הצפונית של רובע התעסוקה בבת ים. 

עוד נודע החודש כי שכונת המבואה הצפונית בעיר זכתה במענק התחדשות עירונית , כך שיתווספו לה  1,692 יחידות דיור, ובסופו של דבר יהיו בשכונה 2,538 יחידות דיור. מנתוני הלמ"ס שפורסמו השבוע עולה כי בת ים תופסת את המקום השלישי בהתחלות הבנייה עם  2,85 דירות חדשוץ.

מתכנן מחוז תל אביב במינהל התכנון, אדר' ארז בן אליעזר, מסר על תוכנית רובע העסקים: "התוכנית מהווה נדבך נוסף בתכנון המתהווה בשנים האחרונות לאורך רחוב יוספטל אשר הופך להיות ציר משמעותי בכניסה לעיר".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:ארז בן אליעזרהוועדה המחוזית מרכזרובע העסקים של בת ים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...