אלעד דדון מונה למנכ"ל ארגון הקבלנים בנגב

הוא יחליף את צביקה ליבנה, שפורש לאחר כ-11 שנה בתפקיד. דדון מילא שורת תפקידים בצה"ל, בין השאר בחיל האוויר, שבו שימש ראש מערך האבטחה בדרגת סא"ל

שיתוף הכתבה
מנכ"ל ארגון הקבלנים בנגב, אלי דדון (אור פרבוזניק)מנכ"ל ארגון הקבלנים בנגב, אלי דדון (אור פרבוזניק)

אלעד דדון, בן 43 ממיתר, מונה אתמול (א') למנכ"ל ארגון הקבלנים בנגב במקומו של צביקה ליבנה, שפרש לאחר שכיהן בתפקיד במשך כ-11 שנה. לדדון יש ניסיון של יותר מ-20 שנה בתפקידי פיקוד, מטה וניהול בצה"ל והוא אף שימש ראש מערך האבטחה של חיל האוויר בדרגת סא"ל ב-2018-2021. הוא בעל תואר ראשון בקרימינולוגיה ממכללת אשקלון, ותואר שני במנהיגות וניהול מערכות חינוך מאוניברסיטת בר אילן

בתפקידו כמנכ"ל ארגון הקבלנים בנגב, יהיה דדון אחראי לכל פעילות הארגון הכוללת גיוס קבלנים , גיבוש ומדיניות התכנון, שיטות פעולה, רישוי וניהול פרויקטים, פיקוח על הארגון הכולל רישום של קבלנים עם היתרים, הוצאת היתרי בנייה והרשאות הארגון וניהול שוטף של הארגון. כמו כן, הוא צפוי להתמודד עם לא מעט אתגרים הכוללים את תופעת הקבלנים הפועלים ללא רישיון, תופעת הפרוטקשן ועוד. דדון ייכנס לתפקיד בפברואר.

לדברי ליבנה, "דדון מגיע אלינו עם ניסיון רב בתחום הניהול ועבודה שוטפת מול צוותים, יועצים וקבלנים – כך שהתפקיד בהחלט מתאים לו. אני מאחל לו המון הצלחה". יו"ר ארגון הקבלנים בנגב, אלי אביסרור, הוסיף כי, "דדון נבחר מבין מועמדים רבים, ואני בטוח שיוביל את הארגון להישגים חדשים". 
 
דדון מסר לאחר ההודעה על מינויו כי, "כבן הנגב ותושב הדרום, אני רואה חשיבות ושליחות לעיסוק בקידום עתיד הנדל"ן וענף הבנייה בישראל ובנגב בפרט".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אלעד דדוןצביקה ליבנהאלי אביסרורארגון הקבלנים בנגב
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...