אורה קריב מונתה למנהלת השיווק והמכירות של רשת דיור היוקרה Club 65

קריב תהיה אחראית, בין היתר, על שיווק מתחם הדיור והמסחר SeaOne שנבנה על חוף הים של ראשון לציון, בהשקעה של יותר מ-600 מיליון שקל. בתפקידה האחרון היא שמשה סמנכ"לית שיווק ומכירות של רשת עד 120

שיתוף הכתבה
אורה קריב (מאור אלמוג)אורה קריב (מאור אלמוג)

אורה קריב מונתה למנהלת השיווק והמכירות של רשת דיור היוקרה Club 65 מבית אורנים.    
קריב, סגן אלוף במיל', בעלת תואר ראשון במדע המדינה ואמנות, מתגוררת ברעננה ובעלת ניסיון של 14 שנה בניהול פרויקטים של דיור מוגן. בתפקידה האחרון היא שמשה סמנכ"לית שיווק ומכירות של רשת עד 120.

קריב תהיה אחראית, בין היתר, על שיווק מתחם הדיור והמסחר SeaOne שנבנה על חוף הים של ראשון לציון, בהשקעה של יותר מ-600 מיליון שקל. הפרויקט, שיהיה הראשון של הרשת, יכלול 270 יחידות דיור בשני מגדלי מגורים בני שמונה קומות. לפרויקט יש תב"ע מאושרת והיתר בנייה, בינוי הפרויקט מתקדם והצפי לאכלוס הוא בתוך 18 חודשים.
 
לדברי המשנה למנכ"ל קבוצת אורנים, שירה אורן נחמיאס, "אנו בטוחים כי ניסיונה העשיר של אורה בניהול מתחמי דיור, המקצועיות המאפיינת אותה והאיכויות האישיות המיוחדות לה יקדמו את החזון של אורנים לפיתוח מתחמי יוקרה יחודיים לבני 60 פלוס". 
 
קבוצת אורנים היא חברה יזמית הפועלת בענף הנדל"ן מ-1978. מייסד החברה והמנכ"ל הוא מנחם אורן. החברה בונה בעיקר מגורי יוקרה על קו החוף, וכיום מקדמת החברה רשת של ריזורטים לגילאי 65+.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אורה קריבclub 365קבוצת אורניםמנחם אורןשירה אורן נחמיאס
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...