הוותמ"ל אישרה את תוכנית רמ"י להקמת 2,400 דירות בבאר יעקב

התוכנית כוללת 2,000 יחידות דיור רגילות ו-400 דירות נוספות לאוכלוסייה בעלת צרכים מיוחדים. התוכנית במערב היישוב כוללת 150 אלף מ"ר לתעסוקה וליד תיבנה תחנת מטרו. העירייה התנגדה להגדלת מספר הדירות מ-1,500 ל-2,000, כפי שדרשה הוותמ"ל, אך רוב הטענות נדחו והוחלט על כמה תיקונים טכניים

שיתוף הכתבה
באר יעקב (שאטרסטוק)באר יעקב (שאטרסטוק)

הוועדה לקידום מתחמים מועדפים לדיור (הוותמ"ל) אישרה אתמול (א') למתן תוקף תוכנית לבניית כ-2,000 יחידות דיור רגילות ועוד כ-400 יחידות דיור לדיור לאוכלוסייה עם צרכים מיוחדים בבאר יעקב. התוכנית קובעת את הקמתה של שכונה חדשה בשטח של 298 דונם במערב היישוב, וכוללת גם כ-150 אלף מ"ר לתעסוקה, כ-5,000 מ"ר למסחר, כ-102 אלף מ"ר למבני ומוסדות חינוך וציבור, ושטחים ציבוריים פתוחים ופארק אזורי, הכולל מאגר עירוני לאיגום מי נגר עילי.

התוכנית שיזמה רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) עם עיריית באר יעקב, תהיה על שטח שסמוך לכביש 44 ולמחלף ניר צבי החדש שבתכנון, מדרום לכביש 4313 ומצפון לתלמי מנשה. ליד השכונה צפויה להיבנות תחנת מטרו. מדובר בגירסה לתוכנית שאליה התנגדה העירייה, שטענה כי מהנדס העיר הסכים להחלטת הוותמ"ל להעלות את מספר הדירות מ-1,500 (כפי שהיה בתוכנית המקורית) ל-2,000, אך העלה כמה דרישות, בהן שמירה על אזור חיץ ירוק בין תחום התוכנית לתלמי מנשה. רוב הטענות נדחו והוחלט על תיקונים טכניים.

הפרויקט תוכנן על ידי משרד מילוסלבסקי אדריכלים , בתכנון והובלה של אדר' מיה בן שמואל ואדר' אלינה בנדרסקי. על ניהול הפרויקט מופקד רן אוהב ציון ממשרד אהוד תייר.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רמ"יבאר יעקבותמ"למילוסלבסקי אדריכלים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...