49 דירות על הירקון: יעז נבחרה לביצוע תמ"א 38/2 ברחוב אוסישקין

יעז התחדשות עירונית מקבוצת יעז חתמה על הסכם עם בעלי הדירות. הפרויקט יכלול שני בניינים בני 7 קומות מעל קומת קרקע במקום 32 יח"ד בשני בניינים ישנים שייהרסו

שיתוף הכתבה
הדמיית הפרויקט באוסישקין (אלכס לומינוב)הדמיית הפרויקט באוסישקין (אלכס לומינוב)

חברת יעז התחדשות עירונית מקבוצת יעז חתמה עם בעלי הזכויות ברחוב אוסישקין 96-98 בתל אביב על הסכם לבניית פרויקט תמ"א 38/2 הריסה ובנייה מחדש. הפרויקט כולל שני בניינים בני 7 קומות מעל קומת קרקע ובו 49 יחידות, במקום 32 יחידות בשני הבניינים הישנים  שייהרסו ויפונו. הצפי לשלב ההריסה הוא בעוד כשלוש שנים, ובשלב זה לא מתוכננים שטחי מסחר ושטחים ציבוריים בפרויקט.

החברה נבחרה על ידי דיירי המתחם בתום מכרז שערכו בין חברות נדל"ן רבות, וחתמה על ההסכם לאחר חתימתם של מעל 80% מבעלי הזכויות במתחם המהווים את הרוב הדרוש בחוק לקידום הפרויקט. תמהיל הדירות בפרויקט יכלול דירות 2-4 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוז מפואר. על התכנון מופקד משרד זית לב אדריכלים.
 
עו"ד עומרי דהן, סמנכ"ל פיתוח עסקי בחברת  יעז התחדשות עירונית : "מיד לאחר שבעלי הזכויות בחרו ביעז התחלנו את שלב התכנון המפורט של הפרויקט והתאמתו לבעלים, וזאת לאור ייחודו של הפרויקט. לאורך הדרך התמודדנו עם אתגרים תכנוניים רבים עקב מורכבותו של הפרויקט הכוללת את קרבתו לפארק הירקון ונחל הירקון וזאת בשל ההתמודדות הצפויה עם מי תהום. זאת, בנוסף לעובדה כי בבניין הקיים מספר יחידות הבנויות בקומת מדרון, גרמה לנו לפעול מול מחלקות הרישוי והתכנון בעיריית תל אביב כבר בשלבים מוקדמים אלה. אנו מודים לדיירים ושמחים שהם הביעו בנו את אמונם והפרויקט יוצא לדרך על אף האתגרים הרבים".

יעז התחדשות עירונית , אותה ייסד אברהם יקואל וכיום המנכ"ל הוא תומר רייפמן, היא חלק מקבוצת יעז העוסקת בתחום ההתחדשות העירונית בת"א. נכון להיום יש 3 פרויקטים  של התחדשות עירונית בבניה פעילה - קלישר 32-34, מוסינזון 5, שרת 36. כמו כן הקבוצה נמצאת כיום בשלבי תכנון שונים של פרויקטים רבים בעיר ובמרכז הארץ. בסך הכול יש להם 6 פרויקטים בבנייה ולקראת בנייה ועשרות פרויקטים בתכנון.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רובע 3תל אביבתמ"א 38/2יעז התחדשות עירוניתרחוב אוסישקין
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...