תמורת 193 מיליון שקל: רמ"י שיווקה בהצלחה מכרז להקמת 317 דירות באלעד

המכרז היה לשלושה מתחמים בעיר, לבניית דירות שרובן מיועדות לתוכנית מחיר מטרה: בגדול ביותר זכתה אפי קפיטל, שתקים 133 דירות על 8.5 דונמים, בשני זכתה הדס קפיטל מכרזים פ-ג שתבנה 104 דירות על 5.5 דונמים, ואילו באחרון זכתה רן אור הנדסה, שתקים 80 דירות על 4.7 דונמים

שיתוף הכתבה
סמנכ"לית השיווק והמכירות של אפי קפיטל נדל"ן, עינב כהן (טל גבעוני)סמנכ"לית השיווק והמכירות של אפי קפיטל נדל"ן, עינב כהן (טל גבעוני)

הצלחה למכרז של רשות מקרקעים ישראל (רמ"י) באלעד – עשרות הצעות הוגשו לבניית 317 יחידות דיור בכמה מתחמים בעיר. אתמול (ד') נסגר מכרז מחיר מטרה בשטח של 18.7 דונם בצפון-מזרח העיר. תמורת המתחמים שנרכשו, ישלמו היזמים כ-193 מיליון שקל במצטבר, כולל הוצאות פיתוח. הבנייה אמורה להתחיל בעוד כשנתיים.

אפי קפיטל זכתה במתחם הגדול ביותר במכרז, על שטח של 8.5 דונמים, לבניית 133 יחידות - 106 מתוכן מיועדות למחיר מטרה. החברה תשלם 74.49 מיליון שקל - רק 1.2 מיליון שקל יותר מההצעה שהגיעה למקום השני, כאשר במכרז הזה הוגשו 14 הצעות בסך הכל.

הדס קפיטל מכרזים פ-ג זכתה בשטח של 5.5 דונמים לבניית 104 יחידות דיור, מתוכן 83 מיועדות למחיר מטרה. החברה תשלם 66.94 מיליון שקל, אחרי שהגישה את ההצעה הגבוהה ביותר מבין ה-15 שהתמודדו.

במתחם השלישי זכתה רן אור הנדסה בניה והשקעות. המתחם כולל שטח של 4.7 דונמים לבניית 80 יחידות דיור, שמתוכן 64 מיועדות למחיר מטרה. החברה תשלם 52.47 מיליון שקל, לאחר שגברה על 13 ההצעות המתחרות.

באבו גוש, ארבעה מכרזים שפורסמו לבניית 104 יחידות דיור למחיר מטרה, לא קיבלו הצעות.
סמנכ"לית השיווק והמכירות של אפי קפיטל נדל"ן, עינב כהן, מסרה כי "החברה מאמינה בקידום הליכי בנייה מאסיביים ורחבים של שכונות או מתחמי מגורים, ולא בבניית בניינים בודדים. לכן ברמה האסטרטגית אנו רואים בזכייה הנוכחית חשיבות רבה, שכן היא מצטרפת לזכייה הקודמת שלנו בעיר". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רשות מקרקעי ישראלאפי קפיטלרמ"יאלעדאבו גושהדס קפיטל מכרזים פ-גרן אור הנדסה בניה והשקעות
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...