שפונדר-פדלון רכשה קרקע בשווי 132 מיליון שקל בכפר יונה

החברה מתכננת לבנות על הקרקע 54 דירות, 10,000 מ"ר שטחי מסחר ו-2,900 מ"ר משרדים. שפונדר-פדלון אף מעוניינת להגדיל את הזכויות בקרקע כך שתוכל לבנות בסך הכל 90 דירות ועוד 10,000 מ"ר של משרדים. העלות של שלב א' בפרויקט צפויה להגיע ל-265 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
הדמיה של הפרויקט בכפר יונה (גיל חלמיש)הדמיה של הפרויקט בכפר יונה (גיל חלמיש)

שפונדר פדלון חתמה השבוע מול בעל קרקע פרטי בכפר יונה על הסכם רכישת קרקע להקמת פרויקט שיכלול מסחר, משרדים, קליניקות ומגורים. המגרש, בגודל של 14.5 דונם בשכונת שרונה החדשה, נמכר לפי שווי של 132 מיליון שקל. החברה השאירה למוכר זכות למגורים של 27 יחידות דיור, וכן תבצע עבורו שירותי בנייה בהיקף של כ-30 מיליון שקל מתוך סכום הרכישה.

עלות הקמת הפרויקט, שכבר החל ואף סיים את עבודות החפירה והדיפון של המרתף, עומדת בשלב א' על כ-265 מיליון שקל, וכבר ניתן היתר בנייה לשלב א' הכולל חניון תת-קרקעי של 12.5 אלף מ"ר, 10,000 מ"ר שטחי מסחר בקומת הקרקע ובקומה הראשונה, 2,900 מ"ר של קליניקות ומשרדים ו-54 יחידות דיור בשני בניינים בני שש קומות כל אחד (מעל שתי קומות מסחר). הקבוצה הודיעה שתפעל להגדלת הזכויות ל-90 יחידות דיור, ו-10,000 מ"ר נוספים של משרדים וקליניקות. תכנון הפרויקט בוצע על ידי משרד האדריכלים ברק גלבוע.

שפונדר-פדלון היא חברה שנוצרה ממיזוג בין שפונדר לפדלון, שהתרחש ב-2013. באחרונה חתמה הקבוצה על הסכם התחדשות עירונית בקריית ים, שבו היא עתידה להרוס 176 דירות ישנות ולבנות 880 יחידות דיור חדשות, שטחי מסחר, בילוי ופנאי.

מנכ"ל ובעלים משותף בשפונדר פדלון, ארז שפונדר, אמר כי "רכישת הקרקע בכפר יונה מממשת את האסטרטגיה של הקבוצה להפוך לשחקן מהותי בתחום מרכזי הקניות באזור השרון הצפוני, ובקומפלקסים של בנייה למגורים. כמו כן, אנו מבינים את הפוטנציאל של דיור בשכונה כמו שרונה, שהמחירים בה עדיין סבירים ביחס לאזור השרון. אני מאמין שגם עם השוק הקשה ועלייה של עוד 0.5% בריבית, דירות במחיר של עד 3 מיליון שקל ימשיכו להימכר, מכיוון שאנשים צריכים מקום לגור בו".
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:שפונדר-פדלוןארז שפונדרכפר יונהשרונה החדשה כפר יונה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...