אחרי סכסוך ארוך בין בעלי הקרקע: קידר רכשה 4.5 דונמים ברעננה תמורת 95 מיליון שקל

החברה תבנה על המגרש, בשכונת נווה זמר, שלושה בניינים עם 48 דירות, לאחר שזכתה במכרז שנפתח בעקבות הליך פירוק. מחיר המינימום במכרז היה 60 מיליון שקל. קידר בנתה עד היום 360 דירות בשכונה

שיתוף הכתבה
הקרקע ברעננה צילום עידן עמוסהקרקע ברעננה צילום עידן עמוס

קידר מבנים השלימה היום (ה') את העברת התשלום הראשון בעסקה שבה רכשה קרקע בשטח של 4.5 דונמים, בשכונת נווה זמר שממוקמת בצפון רעננה, תמורת 95 מיליון שקל. החברה צפויה לבנות שלושה בניינים בני שבע קומות ו-48 יחידות דיור, לפי שטח עיקרי של 116 מ"ר לדירה, על פי תב"ע קיימת. את קידר ובעלי הקרקע ייצגו עורכי הדין יהושע דיאמנט ושי רווה.

המגרש, שממוקם ברחוב עוזי חיטמן בצפון השכונה ופונה לנוף פתוח, נמכר במסגרת הליך פירוק שיתוף בין בעלי הקרקע, לאחר שנים ארוכות של סכסוך. בית המשפט מינה את עו"ד ירון אראל לכונס נכסים שיהיה אמון על מכירת הקרקע. מחיר המינימום במכרז היה 60 מיליון שקל, והצעת קידר גברה על הצעותיהן של קבוצת זיגדון, קבוצת יצחק עופר ומציעות נוספות.

בעלי חברת קידר מבנים טל קידר צילום יחצ קידרבעלי חברת קידר מבנים טל קידר צילום יחצ קידר

מהלך זה מצטרף לפעילות החברה ברעננה בכלל ובנווה זמר בפרט, שבה עד היום בנתה החברה 22 בניינים שבהם 360 יחידות דיור. כ-210 יחידות דיור מאוכלסות, 100 בשלבי אכלוס סופיים, ועוד 50 בבנייה.

עלייה של 40% במחיר לדירה 

לפי התמורה בעסקה, מחירה של יחידת דיור על הקרקע יהיה כ-2 מיליון שקל. מדובר בעלייה של יותר מ-500 אלף שקל במחיר מהמכירה הגבוהה ביותר שבוצעה בקרקע קודם לכן. קידר היתה אחת הבעלים במגרש המדובר.

עו"ד אראל אמר היום כי "הקרקע זכתה למאות פניות ומתוכן הצעות רבות בפועל. ההצעות הגדולות ביותר היו של חברות שפועלות באזור ומכירות את השטח. ההתמחרות היתה ארוכה ואינטנסיבית. ציפיתי שהמחיר יהיה גבוה מהערכת השמאי, שהיתה 67 מיליון שקל, אך לא תיארתי לעצמי שהסכום יגיע לאן שהגיע". 

מקידר נמסר כי, "בנינו את כל הבניינים הסמוכים למגרש. אנו מאמינים גדולים ברעננה ובביקושים בנווה זמר, שנהפכה לאחת השכונות הטובות בעיר. אנו שמחים שעקב הזכייה שלנו במכרז, הסתיים סכסוך ארוך שנים בין בעלי הקרקע הרבים. אנו מוכנים עם תוכניות להגשה לוועדה המקומית וסבורים שנוכל לצאת לדרך במהירות".
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קידר מבניםרעננהנווה זמרירון אראל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...