יוליה כץ מונתה למנכ"לית Cityr Group בישראל

כץ שימשה לפני סמנכ"לית המכירות של הקבוצה ועובדת בה כבר 15 שנה. Cityr פועלת בתחום פיתוח תשתיות ושכונות חכמות לדיור בר השגה בארה"ב. באחרונה הודיעה החברה על השלמת פרויקט ביוסטון שבטקסס

שיתוף הכתבה
יוליה כץ (דימה פונדיק)יוליה כץ (דימה פונדיק)

קבוצת היזמות Cityr Group הודיעה היום (ה') על מינוי יוליה כץ למנכ"לית החברה בישראל. לדברי הקבוצה, שעוסקת בהשקעות נדל"ן בארה"ב, היא עוברת תהליך ארגוני לפיתוח מנועי צמיחה חדשים והעמקת האחיזה בסגמנט התשתיות שבידיה.

כץ (43) גרה בתל אביב, בעלת תואר B.Sc בניהול תעשייתי ו-MBA עם התמחות בשיווק מהאוניברסיטה הפתוחה. היא בעלת ניסיון של 15 שנה בניהול מכירות ונדל״ן, ועובדת ב-Cityr יותר מעשור. בתפקידה האחרון כסמנכ"לית המכירות, עסקה כץ גם בניהול מערכות המידע, בתפעול שוטף ובבניית האינטראקציה בין שאר המחלקות בארגון: שיווק, קשרי לקוחות וכספים.

הקבוצה, בהובלת היזמים אורי פריש ורועי מרציאנו, התמקדה בעבר בעיקר בהשקעה במתחמי מולטי-פמילי בעלי פוטנציאל השבחה , ונכנסה ב- 2017 לתחום פיתוח תשתיות ושכונות חכמות לדיור בר-השגה בארה"ב. באחרונה הודיעה החברה על השלמת פרויקט ביוסטון שבטקסס. בשנים האחרונות החברה רכשה קרקעות נוספות ופרויקטים אחרים נמצאים בשלבי אישור ופיתוח שונים. 

פריש אמר לאחר ההודעה על המינוי כי "בתקופה האינפלציונית הנוכחית, כשהזדמנויות ההשקעה הקונבנציונליות טומנות בחובן יותר סיכונים, ניכרת מגמה ערה של גופים מוסדיים ושל משקיעים פרטיים להשקעה בקרנות ייחודיות הפועלות בתחום פיתוח התשתיות. השקעות בסגמנט הזה מושפעות פחות מתנודתיות השוק, מגובות בביקושים גבוהים מצד שוק שסובל ממחסור בדיור בר השגה ונהנות מרוח גבית של הממשל האמריקאי והרשויות המוניציפליות. מניסיוננו, זה תחום השקעה עם שוק צומח, ביקוש קשיח וגובר ופוטנציאל רווחים. 

"מינוי כץ להוביל את פעילות החברה בישראל, נועד בין השאר להנגיש את תחום ההשקעות האלטרנטיבי האטרקטיבי הזה למשקיעים כשירים – גם בישראל. זה תחום לא מוכר לרוב השחקנים בשוק המקומי. המינוי מהווה מבחינת הקבוצה מכפיל כוח, יוליה מביאה עמה חשיבה מוכוונת טכנולוגיה, ומוסיפה כלים לחיזוק הקשר מול משקיעי הקבוצה, למיטוב ולדיוק יעילות מערכות המידע שלה. בימים אלה מובילה כץ פרויקט של בניית פורטל חדשני שיסייע למשקיעים להיות מעודכנים בסטטוס תיק ההשקעות". 
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:Cityr Groupיוליה כץאורי פרישרועי מרציאנומינויים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...