מנכ"ל כלל פיננסים לשעבר מונה ליו"ר דירקטוריון חברת הנדל"ן RM GROUP

שוקי אברמוביץ, ששימש בעבר כמנכ"ל כלל וכיום יו"ר AvaTrade הגלובלית, מונה ליו"ר הקבוצה, העוסקת בהשקעות ויזמות נדל"ן בחו"ל

שיתוף הכתבה

חברת RM GROUP להשקעות ויזמות נדל"ן הודיעה היום (ד') על מינויו של שוקי אברמוביץ ליו"ר דירקטוריון החברה. אברמוביץ עוסק כשלושים שנה בשוק ההון. בעברו כיהן בתפקידים בכירים כגון מנכ"ל כלל פיננסים ודירקטור בבורסה לני"ע . הוא מכהן כיום , בין השאר, כדירקטור ויו"ר ועדת השקעות של איי. די. איי חברה לביטוח (ביטוח ישיר),יו"ר AvaTrade הגלובלית וחברות נוספות. עוד על פי החברה הוא שותף בעשור האחרון להשקעות נדל"ן בהיקפים מצטברים של מאות מיליוני דולרים בארה"ב, גרמניה וישראל. אברמוביץ' בעל תואר ראשון בכלכלה וניהול מאוניברסיטת תל -אביב ותואר שני במנהל עסקים בהתמחות מימון ושיווק מאוניברסיטת תל אביב.

חברת RM GROUP היא חברה גלובלית להשקעות ויזמות נדל"ן בחו"ל. החברה הוקמה על ידי מתן פרטמן ורן הראל לפני כעשור ומתמקדת ביזמות נדל"ן באזורי ביקוש בארה"ב, לצד הקמת בתי מלון ביוון ובזנזיבר. משרדיה של החברה ממוקמים בישראל ובניו-יורק. הקבוצה כיום מנהלת השקעות בשווי של כחצי מיליארד דולר בנכסים ביעדים שונים ברחבי העולם.

מינוי זה מצטרף לכמה מינויי בכירים  שהיו לאחרונה בשוק הנדל"ן, בהם מיכאל זלקינד שמונה ליו"ר גב ים באוגוסט ,  ואסף ניר שמונה למנכ"ל דמרי בעיר לפני כחודש.

שוקי אברמוביץ מסר: "אני מודה לחברה על האמון שניתן לי ושמח על ההזדמנות. החברה מנוהלת בצורה מקצועית ואיכותית וביחד עם עובדיה שרתומים להצלחת השקעותיה, נציע למשקיעים שלנו מגוון אפשרויות השקעה אטרקטיביות המותאמות לסביבה העסקית המאתגרת שבה אנו נמצאים".

רן הראל ומתן פרטמן, בעלים ומנכ"לים משותפים ,RM GROUP, ציינו: "אנו בטוחים כי הידע והניסיון ששוקי מביא איתו יסייעו רבות בהמשך מגמת הצמיחה של החברה בארה"ב, באמצעות ביצוע השקעות איכותיות והנגשתן לקהל המשקיעים הישראלי.

"בהסתכלות לטווח הארוך, שוק הנדל"ן בארה"ב סובל ממחסור בבתים אחרי עשור של בניה מועטה, ואנחנו צופים שחוסר האיזון בין הביקוש הרב להיצע הדל יוסיף להעמיק ככל שהתקופה הנוכחית תימשך. חוסר איזון זה צפוי להביא להזדמנויות חריגות באזורי הביקוש ובסקטורים מסוימים, כשחלקן צפות כבר היום. החברה נערכת לשנים רבות נוספות של השקעה בנדל"ן בארה"ב ונרגשת ששוקי יוביל את פעילותה במהלך שנים אלו״.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מתן פרטמןרן הראלRM GROUPמינוייםשוקי אברמוביץמינויים בענף הנדל"ן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...