עסקת ענק: משרד עוה"ד מיתר שוכר 17 קומות במגדל של תדהר ויוניון בגבעתיים

משך ההסכם להשכרת הקומות 26 עד 42 מתוך 81 קומות במגדל "Beyond" הוא לתקופה בת 25 שנה, שתחל עם תחילת האכלוס שמתוכננת ל-2026. במסגרת העסקה תשלם מיתר בין 45 ל-50 מיליון שקלים לשנה, ולמעלה מ-1.1 מיליארד שקלים לאורך התקופה

שיתוף הכתבה
הדמיית פרויקט ביונד (סטודיו 84)הדמיית פרויקט ביונד (סטודיו 84)

קבוצות תדהר ויוניון הודיעו היום (ב') על חתימת עסקת ענק עם משרד עורכי הדין "מיתר" להשכרת 30 אלף מ"ר ב-17 קומות במגדל המשרדים המוקם במסגרת פרויקט "BEYOND" בגבעתיים. המגדל, אשר צפוי להתנשא ל-81 קומות, צפוי להתאכלס החל מהמחצית הראשונה של 2026, ומשך ההסכם להשכרת קומות 26 עד 42 הוא ל-25 שנים, וזהי עסקת השכירות הראשונה שנחתמת בשטחי המגדל.

ההערכה בשוק היא כי העסקה נסגרה במחיר של כ-130 שקלים למ"ר, כלומר דמי שכירות חדשיים של כ-3.9 מיליון שקלים ודמי שכירות שנתיים של כ-47 מיליון. 

סך השטחים הבנויים בפרויקט עומד על כ־300 אלף מ"ר, כאשר מלבד מגדל המשרדים מקודם ומגדל נוסף בן 64 קומות אשר יוקדש לדיור להשכרה. עוד צפוי הפרויקט לכלול מתחמי בילוי ומסחר, קליניקות רפואה, מרכז ספורט ומרכז כנסים. לדברי יזמיות הפרויקט, הוא זוכה לנגישות גבוהה בהיותו ממוקם על צירי התנועה המרכזיים, בהם כביש 20 (איילון) ובקרבת תחנת הרכבת "סבידור מרכז", עשרות מטרים מתחנת הרכבת הקלה העתידית וממסוף אוטובוסים גדול.

אודי שרביט, מנכ"ל קבוצת תדהר מסר: "פרויקט ביונד הוא מפרויקטי הדגל של קבוצת תדהר ומשלב בתוכו סביבת מגורים חדשנית, מרווחת ונוחה בסגנון Micro living, משרדים טכנולוגיים ואזור פנאי ומסחר מהטובים שנראו. אנו, קבוצת יוניון וחברת הימנותא, נרגשים מחתימת הסכם שכירות העוגן הראשון של הפרויקט עם משרד מיתר ועל שיתוף הפעולה בין החברות, ובטוחים כי המגדלים המתקדמים והמרהיבים יסחפו עוד חברות ענק להשתקע בפרויקט".

אור בן צבי קליין, סמנכ"ל שירותי הנדל"ן בחברת NEWMARK NATAM מתייחס לעסקה ואומר כי : "ענף המשרדים שוב מוכיח כי גם בתקופה בה לא מעט חברות יושבות על הגדר, אנו רואים שחברה גדולה הנמצאת בצמיחה מבצעת עסקה משמעותית שמשקפת על הענף כולו. אם לפני מספר שבועות הייתה זאת אחת מחברות הטכנולוגיה הבולטות שיש , גוגל שביצעה את העסקה הגבוה ביותר שנעשתה בשנים האחרונות, כעת מדובר באחד ממשרדי עריכת הדין הגדולים בענף שמבצע עסקה שמלמדת אותנו על היציבות והחוסן היחסי של ענף המשרדים גם בתקופה של חוסר יציבות בשווקים העולמיים שמשפיעה על כל הסגמנטים האחרים וההשקעות השונות בתחום הנדל"ן".

 
עוד לדבריו, "מחירי העסקה על מגדל beyond שנמצא באזור הבורסה משקפת יותר את מחירי השכירות שהיו בחציון הראשון של 2022  ועמדו על יותר מ-128 שקלים למ"ר. חציון הנחשב בעצמו לחציון חריג בו רשמו כל אזורי הביקוש לנדל"ן עסקי עליות  משמעותיות במחירים כאשר כיום המצב כאמור השתנה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קבוצת תדהראודי שרביטגבעתייםBEYONDיוניון
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...