מיאמי תל אביב רוכשת מרכז מסחרי ביוסטון ב-27 מיליון דולר

זו ההשקעה הראשונה של חברת יזמות הנדל"ן בארה"ב, והיא מתכננת עוד השקעות כאלה בפרויקטים מסחריים בארה"ב כבר בשנה הקרובה. מיאמי תל אביב חברה לצורך ההשקעה ל-Macel Group, שפועלת בעשרות פרויקטים בארה"ב

שיתוף הכתבה
ירון שיפוני (גלעד ארצי)ירון שיפוני (גלעד ארצי)

חברת השקעות הנדל"ן מיאמי תל אביב, שבבעלות ירון שיפוני, דיווחה הבוקר (ב') על הקמת מרכז מסחרי ביוסטון שבטקסס, בהשקעה כוללת של 27 מיליון דולר. המרכז המסחרי יוקם על שטח של 32 דונם, ויהיה חלק ממרכז עירוני ענק, שיכלול 1,600 יחידות דיור מסוג סינגל פמילי, בנייני מולטי פמילי רבים ושטחי אחסנה גדולים. הצד המסחרי של אזור זה יהיה בניהול של מיאמי תל אביב, שלצורך פרויקט זה חברה ל-Marcel Group - יזמית הפועלת בעשרות פרויקטים ברחבי ארה"ב. התוכנית של החברה היא להקים מרכזים מסחריים רבים, כבר ב-2023.

במיאמי תל אביב מסבירים את הבחירה להתחיל את הפעילות דווקא בטקסס בביקושים הגדולים שיש באזור, צמיחת ההייטק והטכנולוגיה וההגירה החיובית הרחבה לתוך המדינה. לטענת החברה, העיר מושכת חברות טכנולוגיה וסטארטאפ רבות. כך למשל, בשנה האחרונה העבירה HP את המטה הראשי שלה לעיר. ביוסטון נמצאים משרדים של 22 מחברות פורצ'ן 500. על פי אתר הנדל"ן zillow, בשנה האחרונה רשמו מחירי הבתים זינוק ממוצע של 15% והיצע הבתים למגורים קטן והולך.

עסקה זו מצטרפת לעסקות נוספות של חברות ישראליות בטקסס: אלקטרה השלימה מכירת מקבץ דיור בפברואר השנה תמורת 53 מיליון דולר. ב-2021 רכשה מישורים מרכז מסחרי במדינה תמורת 37 מיליון דולר.

את העסקה ליווה משרד עורכי הדין GBK (גלזר בכר קלינבוים ושות'),ומשרד רואי החשבון שטיינמץ, עמינח ושות' מטפל בכל סוגיות המיסוי. 

לדברי המנכ"ל והבעלים של מיאמי תל אביב השקעות נדל"ן , ירון שיפוני, "אנו מצפים להמשיך עם המשקיעים את שיתוף הפעולה הפורה, ולהמשיך לאתר הזדמנויות קורצות בשוק הנדל"ן המסחרי בערים צומחות ומרכזיות בארה"ב".  


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מרכז מסחריטקססירון שיפונימיאמי תל אביב השקעות נדל"ן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...