גינדי החזקות רכשה מרוטשטיין-ציפחה קרקע לבניית 480 יח"ד בק. מלאכי ב-168 מלש"ח

העסקה בשכונה החדשה כרמי הנדיב נעשתה במסגרת מימוש אופציה שניתנה לגינדי לפני כשנה וחצי, על קרקע של 24 דונם. הרווח הצפוי לשותפות בעקבות העסקה - כ-119 מלש"ח לפני מס

שיתוף הכתבה

חברת רוטשטיין, באמצעות שותפות נחלת אש"ר המוחזקת על ידי החברה (53%) וקבוצת ציפחה, דיווחה הבוקר (ד') על חתימת הסכם למכירת קרקע  בשטח 24 דונם בשכונת כרמי הנדיב בקרית מלאכי הכוללת זכויות לבניית 480 יח"ד, תמורת כ-168 מיליון שקל. מדובר במימושה של אופציה שהוקנתה לגינדי בעבר. החברה מעריכה את הרווח הצפוי לשותפות בגין מימוש האופציה עבור 480 יח"ד, בכ-119 מיליון שקל לפני מס, מתוכו חלק החברה הוא כ-55 מיליון ש"ח לפני מס.

לפני כשנה וחצי (במאי 2021) מכרה שותפות נחלת אש"ר לגינדי החזקות, קרקע עם זכויות להקמת 336 יח"ד בתמורה לכ-105 מיליון שקל במזומן (בתוספת מע"מ) וכן אופציה להקמת מאות יח"ד נוספות, שכאמור מומשה כעת. את רוטשטיין ייצגו בעסקה עו"ד צורי פיקאר, דן מנדלבאום ואולגה ספיבק ממשרד הרצוג פוקס נאמן . את גינדי ייצגו עו״ד עופר זוזובסקי, מירי אליה קוש וליטל דניאל ממשרד שיבולת.

הפרויקט בשכונת כרמי הנדיב בקריית מלאכי הוא אחד מפרויקטי הדגל של החברות רוטשטיין-ציפחה. הפרויקט כולו מונה כ-3,127 יח"ד בבנייה רוויה ועוד כ- 100 יח"ד צמודי קרקע וכן שטחי מסחר ומשרדים בהיקף כולל של כ-27,000 מ"ר עיקרי. עד למועד זה הוצאו היתרי בניה לכ-800 יח"ד והושלמה בנייתם ואכלוסם של כ-600 יח"ד בשלבי הפרויקט השונים. לאחר מימוש האופציה תיוותר בידי השותפות מלאי של כ-1,500 יח"ד בפרויקט (חלק החברה כ-800 יח"ד).

לדברי אבישי בן-חיים, מנכ"ל רוטשטיין: "השותפות רוטשטיין-ציפחה  מאמינה מאוד בפרויקט בקרית מלאכי הזוכה לביקושים גבוהים זה מספר שנים ומושך אוכלוסיה איכותית מהעיר ומהאזור כולו. גם לאחר מימוש האופציה, החברה ממשיכה להחזיק כ-1,500 יח"ד בפרויקט ובשיתוף עם חברת גינדי נמשיך לפתח את השכונה החדשה.התמורה מהעסקה תאפשר לנו להמשיך ולפתח מגוון פרויקטים נוספים ברחבי הארץ".

לדברי אסף אדלר, סמנכ״ל פיתוח עסקי מגינדי החזקות: ״החברה רואה בקרית מלאכי פוטנציאל גדול מאוד, זאת לאחר שמכרה 336 יח״ד בשלב א' בתוך 10 ימים ואפשרה למאות צעירים, משפרי דיור ומשפחות לקנות דירה במחיר שפוי. החברה שמחה על השיתוף פעולה עם עיריית קריית מלאכי והאפשרות להתרחב ולאפשר לעוד מאות רוכשים, להיות חלק מהצלחה אדירה והתרחבות האזור. החברה צפויה לצאת לשיווק בשלב ב׳ ואחרון מיד לאחר החגים״.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:גינדי החזקותציפחה אינטרנשיונלרוטשטייןאבישי בן חיים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...