אביב ייזום רכשה קרקע בשיכון דן ב-170 מיליון שקל

על המגרש בשטח 3.7 דונם זכויות בנייה ל-36 דירות. בימים אלו מקודמת תוכנית חדשה בהתאם לתוכנית המתאר המגדילה את היקף הזכויות ל-120 דירות

שיתוף הכתבה
דפנה הרלב ודורון אביב (סיון פרג')דפנה הרלב ודורון אביב (סיון פרג')

אביב ייזום, שבבעלות מליסרון וקבוצת אביב (בשליטת דורון אביב ודפנה הרלב) רכשה קרקע פרטית בשכונת שיכון דן בתל אביב בכ-170 מיליון שקל. מדובר בזכייה במכרז פרטי בשטח כולל של 3.7 דונם. לדברי החברה, האזור מתאפיין בביקוש גבוה ובחתך סוציואקונומי גבוה. זו עסקה ראשונה של החברה לאחר שמליסרון רכשה 50% ממנה, וחלק מהמהלך של מליסרון להיכנס לתחום המגורים.

התוכנית המאושרת על הקרקע מאפשרת בנייה של כ-36 יח"ד בשטח כולל של כ-6,000 מ"ר. נוסף על כך, לאחרונה אושרה להפקדה בוועדה המקומית תוכנית חדשה, התואמת לתוכניות המדיניות החדשה של עיריית תל אביב (תא-5000),שעל פיה יתווספו לפרויקט זכויות נוספות להקמת 84 יח"ד נוספות בשטח של כ-6,000 מ"ר. בהתאם לתוכנית החדשה אם תאושר, הפרויקט יכלול 120 יח"ד  על שטח כולל של 3 דונם, לאחר הפקעה מתוכננת של שטח של כ-0.7 דונם, שעליו תקים העיריה מבנה ציבורי. האדריכל שמקדם את התוכנית הוא גידי בר אוריין.

זו עסקה ראשונה שנעשית באביב ייזום תחת השליטה המשותפת של מליסרון וקבוצת אביב.  תכנית הבינוי העדכנית, שבכוונתנו להמשיך ולקדם, תאפשר הקמת פרויקט מגורים ייחודי בפריים לוקיישן

אביב ייזום מקדמת כיום פרויקטים רבים נוספים במרכז הארץ, דוגמת מעוז אביב, חנקין ורידינג בתל אביב, וכן ההסתדרות בגבעתיים ופרויקטים נוספים ברמת גן.
מהחברה המשותפת, אביב ייזום, נמסר:  "זו עסקה ראשונה שנעשית באביב ייזום תחת השליטה המשותפת של מליסרון וקבוצת אביב. הקרקע הנרכשת ממוקמת במרכזו של אזור ביקוש בשכונה יוקרתית בתל-אביב. תכנית הבינוי העדכנית, שבכוונתנו להמשיך ולקדם, תאפשר הקמת פרויקט מגורים ייחודי בפריים לוקיישן,  תוך שילוב היכולות של שתי החברות. אנו ממשיכים לפעול לאיתור הזדמנויות נוספות בתחום המגורים, המתאפיינות במיקומים אטרקטיביים ובפרמטרים נוספים התואמים לאסטרטגיה העסקית שלנו בשוק המגורים, הן באמצעות רכישת קרקעות חדשות לבנייה והן בפרויקטי התחדשות עירונית ".

עוה"ד אביב פריאנטי ממשרד הרצוג, פוקס נאמן ומר אמיר חמיצר ייצגו את המוכר ועוה"ד עופר נועם וארז ללצ'וק ייצגו את הרוכשת.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מליסרוןליאורה עופרדפנה הרלבדורון אביבאביב ייזום
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...