אושרה תוכנית התחדשות של קבוצת גבאי לבניית 150 דירות בהרצליה

על פי התוכנית ייהרסו 3 מבני מגורים  בני 48 דירות ברחובות ויצמן ותור הזהב. 13 מהדירות החדשות יוקצו לשכירות ארוכת טווח

שיתוף הכתבה
תוכנית רחובות וייצמן תור הזהב הרצליה (הדמיה: דן גנון)תוכנית רחובות וייצמן תור הזהב הרצליה (הדמיה: דן גנון)

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה בעיריית הרצליה אישרה להפקדה תכנית להתחדשות עירונית בפינת הרחובות ויצמן ותור הזהב בהרצליה להקמת 150 דירות. התכנית צמודה למתחם להתחדשות עירונית שיכון ויצמן ומהווה המשך ישיר שלו. את התוכנית מקדמת קבוצת גבאי והתכנון נעשה על ידי משרד קיקה בראז אדריכלים ומתכנני ערים.

התכנית כוללת הריסתם של 3 מבני מגורים  בני 48 דירות שהוקמו בשנות ה-60 והקמת בנייני מגורים חדשים המקיפים כיכר עירונית עם בתי מסחר ושטח ציבורי.  גבאי תקים במקום שלושת המבנים כיום 3 בניינים עם 150 דירות, מתוכן 13 דירות מיוחדות קטנות להשכרה ארוכת טווח.

בנוסף, התכנית מרחיבה את רחוב תור הזהב ובכך תאפשר יצירת מדרכות רחבות, שישלבו נטיעת עצים בוגרים ושילוב של שבילי אופניים, לדברי העירייה.

תוכנית זו נוספת לתוכניות הגדולה של אזורים בשיכון וייצמן. על פי התוכנית עיריית הרצליה וחברת "אזורים" עומדים לערוך את פרויקט הפינוי בינוי הגדול בעיר, שבו ייהרסו 576 יחידות דיור קיימות ב-30 בניינים ישנים ובמקומן ייבנו כ-15 בניינים חדשים הכוללים 1,846 יחידות דיור חדשות. כמו כן יוקם גם פארק מרכזי גדול, שדרה מסחרית, מספר בתי ספר וגני ילדים. יתר על כן, דרך הרב קוק תתרחב בכ-15 מטרים וייסלל בה נתיב תחבורה ציבורית.

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, אומר: " התחדשות עירונית היא כיום אחד ממרכיבי השינוי והשדרוג של המרחב הציבורי בערים רבות בישראל, והינה מדיניות משמעותית לפיתוח פניה של העיר הרצליה. בעיניי, חזון של פיתוח וקידמה יחד עם תכנון מקצועי ושיתוף התושבים - הוא השילוב הנכון כדי שנהיה מוכנים וערוכים בצורה הטובה ביותר לאתגרים וליעדים האורבניים של השנים הבאות".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עיריית הרצליההתחדשות עירוניתקבוצת גבאישיכון וייצמן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...