בוני התיכון תבנה 270 דירות בפתח תקווה במסגרת פרויקט פינוי בינוי

החברה נבחרה על ידי הדיירים לפרויקט ברחוב רוטשילד, שבו יפונו 77 דירות. עד היום החתימה החברה 58% מבעלי הזכויות. החברה מעריכה שההכנסות מהפרויקט יגיעו ל-522 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
עמי פרץ (דוד סקורי)עמי פרץ (דוד סקורי)

בוני התיכון תקים כ-270 דירות בפתח תקווה במקום 77 דירות שייהרסו, במסגרת פרויקט של פינוי-בינוי ברחוב רוטשילד בעיר. החברה הודיעה ששותפות של החברה, המורכבת מבוני התיכון התחדשות עירונית (שותף מוגבל) ובוני התיכון בנייה וייזום (שותף כללי),נבחרה על ידי הדיירים.

על פי בוני התיכון , שבבעלותו ובניהולו של עמי פרץ, היא החלה להחתים את הדיירים על הסכם הפינוי בינוי ב-30 ליוני, ועד היום השיגה רוב של 58% מבעלי הדירות. החברה מעריכה כי ההכנסות מהפרויקט ייאמדו ב-522 מיליון שקל. ההערכות מבוססות על ההנחה שהפרויקט יכלול כ-22 אלף מ"ר למכירה בייעוד למגורים, ועל ההנחה שמחירי המכירה הממוצעים בייעוד למגורים יהיו 24 אלף שקל למ"ר. אישור התוכנית יהיה בסמכות הוועדה המחוזית מרכז.

כמו כן, הוצאת הפרויקט לפועל כפופה, בין היתר, להתקיימות תנאים מתלים, ובכללם השלמת החתמת יתר בעלי הזכויות בפרויקט, הכרזת מתחם פינוי בינוי במסלול מיסוי המקנה הטבות מס, בהתאם להוראות חוק הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, תשע"ו 2016. לדברי החברה, בשלב זה עדיין לא ניתן לצפות את מועד הוצאת היתר הבנייה.

פרויקט זה מצטרף ל-40 פרויקטים אחרים של החברה בתחום ההתחדשות העירונית, בהיקף של כ-21 אלף יחידות דיור, שנמצאים בשלבים שונים כמו החתמות ובשלבי תכנון מתקדמים, בין היתר בקריית אונו. באחרונה נבחרה בוני התיכוןהתחדשות עירונית גם לקדם פרויקט פינוי בינוי להקמת 240 דירות בחולון.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:בוני התיכון התחדשות עירוניתעמי פרץפתח תקווה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...